'Call of Duty Elite ontstaan uit feedback van spelers' | Gamer.nl

'Call of Duty Elite ontstaan uit feedback van spelers' | Gamer.nl

Voor de Total War-purist is het ketterij van de hoogste orde: geen historische setting, maar een volledig fictieve wereld waarin orks, vampiers en dwergen elkaar brullend de hersenpan inslaan. Dat is misschien jammer voor de geschiedenisliefhebber, maar Total War: Warhammer belooft meer spektakel dan ooit tevoren.

Kotick stelt dat het bedrijf geluisterd heeft naar de feedback die het ontving van spelers, waarin zij hun ideeën en mening gaven. "Het begon met de behoefte om iets terug te geven aan onze spelers. We wilden nieuwe dingen toevoegen die het directe resultaat waren van onderzoek onder onze gebruikers", aldus Kotick.

"Wat we daarom gedaan hebben is een gratis service in het leven roepen die een flink aantal nieuwe en intere ante dingen toevoegt waar ons publiek enthousiast van zal worden. We hebben een publiek dat duidelijk van zich laat horen, en in staat is om te onderscheiden wat belangrijk is om te hebben in zo'n service."

Betaald gedeelte 

Over de functies waarvoor betaald moet worden binnen Call of Duty Elite, via een maandelijks abonnement, zegt Kotick het volgende: "Er waren ook een aantal zaken die onze spelers wilden zien, waarvan we inzagen dat het prijzig zou worden om het te ontwikkelen. We hebben lang gediscu ieerd over wat een eerlijke manier is om daar geld voor te vragen. Ook daar hebben we nuttige feedback over gekregen."

Call of Duty Elite staat gepland voor een release gelijktijdig met Call of Duty: Modern Warfare 3, begin november. Eerder wordt er al een bèta voor de service georganiseerd, via Call of Duty: Black Ops.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou