Nieuws

Call of Duty: Black Ops 3 heeft geheime modus

Voegt nieuw verhaal en objectives toe

Geschreven door Thijs Arnoldus op
Call of Duty: Black Ops 3 heeft een verborgen gamemodus. Een speler ontdekte de modus met de naam Nightmares na het doorspelen van de campagne.

De gamemodus Nightmares is te kiezen uit het hoofdmenu nadat de hoofdcampagne is voltooid. Wanneer spelers de campagne opnieuw opstarten zijn alle vijanden veranderd in zombies. Ook voegt de modus een compleet nieuw verhaal en objectives toe. Onderstaande screenshots tonen het hoofdmenu en de nieuwe modus.  

Black Ops 3 is vanaf 6 november verkrijgbaar op  PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One, Xbox 360 en pc. 

Dit artikel delen:

Lees meer

Deze week op Gamer.nl: een aantal grote releases Nieuw monster onthuld voor Evolve
11

Reacties op: Call of Duty: Black Ops 3 heeft geheime modus

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • loki82

    • 2 november 2015 11:05
    hmm dat is dan wel weer origineel, blijkt toch na verloop van tijd dat Treyarch de meer innoverende van de 2 developers is (al blijft het zombies)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Xuanlong

    • 2 november 2015 11:59
    Zijn inmiddels alweer 3 developers, sledgehammer is er bij gekomen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • garciagarcia

    • 2 november 2015 11:13
    Leuk bedacht inderdaad, wel jammer dat de rest van de game op Crysis lijkt… Na MW2 heeft geen enkele CoD me nog weten te raken. Ben er bij Ghosts nog ingetrapt door de game te kopen, maar Blops 3 lijkt echt helemaal nergens op…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jurry1984

    • 2 november 2015 11:36
    Dit dus. Maar ik wílde het wel leuk vinden dus heb er nog 3 gekocht na mw2 en ze vervolgens nauwelijks gespeeld

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vogeltje

    • 2 november 2015 11:56
    Na CoD4 al.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Xuanlong

    • 2 november 2015 11:58
    Ze moeten gewoon weer terug gaan naar moderne tijd en niet deze futuristische onzin. COD opzich is verder geen slechte game, maar het raakt geloof ik steeds minder mensen met de kant die ze nu opgaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • pepsi

    • 3 november 2015 16:55
    Idd liever weer eens een normale cod tijdens wo2 of zoals cod4, zonder al die onzin perks en neppe wapens en bullshit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • wiezo

    • 2 november 2015 12:14
    Ik had eigenlijk gehoopt dat jullie dit bedoelde: i.imgur.c om/oEKTzSu.gif (spaties weghalen)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 2 november 2015 13:37
    Leuke toevoeging :) Gaan de no-life MP gamers ook eens de campain spelen ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Dank_Memes1337

    • 2 november 2015 20:49
    Black Ops 3 op de PC krijgt modding & mapping tools:
    community.treyarch.com/community/treyarch/blog/2015/11/02/modding-mapping-tools-coming-to-black-ops-3-pc-in-2016

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Inflatable

    • 3 november 2015 00:40
    En je kan misschien ook weer je eigen dedicated server(s) hosten.. Echt geweldig nieuws!!

    Ik had de hoop eigenlijk al opgegeven dat we dat soort oldskool PC features ooit terug zouden zien in games als CoD.. Kan echt niet wachten om weer zelf een dedicated server te kunnen draaien waarop ik CoD custom maps etc kan draaien voor mij en mijn gamevrienden.. De goede oude tijd van CoD 1 en 2 keert daarmee echt weer terug.. Geweldig!!!

    Maar zoals altijd, eerst zien, dan geloven.. Ga echt niet halsoverkop de game nu pre-orderen ofzo.. Ik wacht het rustig af.. Zolang deze features niet in de game zitten krijgen ze mijn geld niet.. Ik ben helemaal klaar met de peer to peer online troep en het gemelk met DLC.. En een CoD die weer terug gaat naar WWII zou ook wel weer eens leuk zijn, om de terugkeer naar oldskool PC CoD helemaal compleet te maken.. Ik vind dat Scifi gedoe maar niks..