Nieuws

Burnout Paradise Remastered officieel aangekondigd

Verschijnt volgende maand voor PS4 en Xbox One

Geschreven door Michel Musters op
Burnout Paradise Remastered verschijnt op 16 maart voor PlayStation 4 en Xbox One, zo heeft Electronic Arts aangekondigd.
Er gingen al langer geruchten over een remaster van de racegame die vorige generatie verscheen, maar nu is hij officieel aangekondigd. Criterion Games, de studio achter het origineel, werkt tevens aan de remaster.


Het spel zal in 4K en 60 fps speelbaar zijn op PS4 Pro en Xbox One. Daarbij wordt er ook aan een pc-versie gewerkt, maar die komt pas ergens later dit jaar uit. De remaster bevat alle content uit het origineel, alsmede alle uitbreidingen als Big Surf Island en de mogelijkheid om met motors te rijden. Er is een prijs van 40 dollar aangekondigd, een prijs in euro's is er nog niet.

Bekijk de officiƫle website hier en de eerste trailer hieronder. Vorig jaar schreef Thijs een Reload waarin hij uitlegt waarom Burnout Paradise zo goed in de smaak valt bij racefans.

Dit artikel delen:

Lees meer

Vanquish nu backwards compatible op Xbox One Live om 20:00: PlayerUnknown's Battlegrounds
8

Reacties op: Burnout Paradise Remastered officieel aangekondigd

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • DarkRuleR

    • 21 februari 2018 09:21
    Ik heb hier super veel zin in. BP zit in mijn top 3 games all time denk ik!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 21 februari 2018 12:23
    Is er ook bekend wat voor 4K? Native of upscaled?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • kleinekoosjer

    • 21 februari 2018 14:13
    Erg fijne game, heb hem alleen al op de 360 fysiek en op de one met gold..
    Gaat dit echt heel veel uitmaken.. ? Jammer dat eigenaren niet gewoon een update krijgen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DarkRuleR

    • 21 februari 2018 14:42
    @kleinekoosjer & @MaTriX het is niet alleen de base game. Maar je krijgt ook alle DLC's auto pakketten erbij (3x) / Party DLC / Cops & Robbers DLC en de Big Surf Island DLC.

    En de originele game draaide volgens mij op 720p (1080 upscaled).
    Nu dus op een X en een Pro 4K (geen idee of dit native is).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MaTriX

    • 21 februari 2018 14:29
    40 euro (oke dollar maar hier ongetwijfeld 40 euro) voor een remaster, dan moet het wel een hele goede remaster worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • chefry

    • 21 februari 2018 23:31
    yes eindelijk big surf island voor de pc! Hier wacht ik al jaren op.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bassie86

    • 22 februari 2018 22:50
    Hmmm.
    ik gebruik altijd deze:
    https://www.youtube.com/watch?v=MNAkpuFj4-U
    Deze lijkt erg op Remastered maar dit is Mod.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bassie86

    • 22 februari 2018 22:51
    Hmmm.
    ik gebruik altijd deze:
    https://www.youtube.com/watch?v=MNAkpuFj4-U
    Deze lijkt erg op Remastered maar dit is Mod.