Bungie legt uit waarom Destiny 2 niet in gaat op The Darkness | Gamer.nl

Bungie legt uit waarom Destiny 2 niet in gaat op The Darkness | Gamer.nl

In een interview met href="http://www.gameinformer.com/games/destiny_2/b/playstation4/archive/2017/06/11/destiny-2s-lead-creators-discuss-story-direction.aspx">Game Informer</a> heeft Destiny 2-director Luke Smith uitgelegd waarom de game niet uitlegt wat The Darkness is, ondanks dat er vaak naar werd gerefereerd.

We hebben nooit gezegd wat The Darkne betekent. Achteraf zijn we spelers wel het verhaal verschuldigd, maar niet in deze game. We wilden zo veel mogelijk extra terminologie verwijderen en focu en op het verhaal van Destiny 2."

In een ander interview met Kotaku zei Smith zelfs dat Bungie zelf ook niet wist wat The Darkne exact is:

"We hadden geen idee wat het was, eerlijk gezegd. Dus wat we met Destiny 2 doen, is het vertellen van een verhaal over The Light. En wat het betekent om uitgekozen te worden. Om die reden verwijderen we The Darkne uit de game."

Destiny 2 verschijnt op 6 september voor PlayStation 4 en Xbox One, en op 24 oktober voor pc. Lees hier ook onze hands-on preview met de pc-versie van de game.

Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou