De fysieke en digitale collector's editions van The Taken King bestaan uit de originele Destiny met daarbij de uitbreiding meegeleverd. Deze editie bevat echter een aantal exclusieve emoties om uit te beelden, drie nieuwe kleuren voor kleding en drie Excotic items. Fans waren boos dat ze in feite de game opnieuw moesten kopen om aan deze items te komen. Daarom brengt Bungie dit pakket nu ook digitaal uit voor 20 dollar.
Daarnaast geeft Bungie spelers die level 30 zijn of Destiny, The Dark Below en House of Wolves hebben gekocht een aantal exclusieve Year One-goodies, waaronder een embleem en een zwarte Sparrow. De uitbreiding The Taken King verschijnt op 15 september.
Red Bull
In gerelateerd nieuws heeft Bungie fans boos gemaakt met een actie die het samen met het energiedrankje Red Bull heeft opgezet. In de Verenigde Staten kunnen spelers een exclusieve missie voor Destiny ontvangen wanneer ze een code die op een blikje Red Bull staat inscannen.
Techland, de ontwikkelaar van de zombiegame Dying Light, maakte handig gebruik van de woede van fans. De ontwikkelaar plaatste een foto op Twitter waarin het bedrijf aanbiedt een gratis wapen te geven wanneer spelers een foto plaatsen van zichzelf met een glas water.
Reacties op: Bungie komt terug op exclusieve content Destiny: The Taken King
water
k speel al sinds de release, heb alles op 34 zelfs alle grimoire behaald, en dan zou ik omdat ik de game en de eerste 2 dlcs al heb niet het recht mogen hebben op die extra exotic wapens en emoties.
incarnatus
havik
violentchild
Esensel
MacBlade
Gipetto
Waarom wordt iedereen boos omdat Red Bull een actie heeft? Snap het niet zo. volgens mij had Monster geen problemen met de CoD promo
geert1
Die Red Bull-actie vind ik dan nog redelijk onschuldig overigens. Dit soort combi-deals zie je buiten gaming ook vaak genoeg. En gezien de prijs van een blikje Red Bull, is het waarschijnlijk de goedkoopste DLC die het spel heeft
MrMistral
MacBlade
DunkieXL
Zuurstof
Techland daarintegen, toffe club, letten ook goed op hun fans, no nonsense! Binnenkort men glas water maar eens posten op twitter:-)
water
de prijzen voor de content is alleen belachelijk, de content zelf is leuk om te spelen.