Nieuws
Borderlands 2 VR

Borderlands 2 VR is vijf maanden exclusief voor PlayStation VR

Game komt op 14 december uit

Geschreven door Michel Musters op
Het aankomende Borderlands 2 VR is vijf maanden exclusief voor PlayStation VR verkrijgbaar.

Dat blijkt uit een korte trailer die online is gekomen, waarin dit in kleine letters te lezen valt. Dat betekent dat vijf maanden na release de vr-versie van de game pas naar andere vr-brillen, zoals de Oculus Rift en Vive, kan komen.

Borderlands 2 VR verschijnt op 14 december voor PlayStation VR. Het spel heeft een nieuwe Teleport-functie, zodat spelers zich gemakkelijker door de spelwereld voort kunnen bewegen. Daarnaast hebben spelers tijdens gevechten beschikking over 'Bad Ass Mega Fun Time'. Dit vertraagt alles, zodat spelers rustig kunnen nadenken over hun tactiek. De game is alleen geschikt voor singleplayer.

Dit artikel delen:

Lees meer

Darksiders 3 is een apocalyptisch grote domper Obsidian Entertainment toont nieuwe game op The Game Awards
17

Reacties op: Borderlands 2 VR is vijf maanden exclusief voor PlayStation VR

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • pfipf0

    • 29 november 2018 10:27
    Zou echt geweldig zijn om deze op pc te kunnen spelen !

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Paxopoxo

    • 29 november 2018 10:41
    @pfipf0 Ja ik kan ook niet wachten, helaas 5 maanden langer..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MelvinChowder

    • 29 november 2018 11:54
    Wordt steeds erger met die playstation early releases. Over een tijd moeten we zeker op PC en Xbox een jaar langer wachten op releases.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 29 november 2018 12:22
    @MelvinChowder Vorige generatie deed Microsoft dat precies hetzelfde hoor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MelvinChowder

    • 29 november 2018 14:38
    @darkmanwls Heb het ook niet gehad over de vorige generatie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 29 november 2018 13:29
    @MelvinChowder Microsoft heeft op dat gebied ook zo zijn tijdelijke exclusives hoor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MelvinChowder

    • 29 november 2018 14:40
    @SuperDre Heb het over Playstation en niet Microsoft. Heb ook nergens gezegd dat Microsoft dit niet heeft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • **Guitar_Hero**

    • 29 november 2018 16:31
    @MelvinChowder Ik denk dat het er om gaat dat je het vanuit Playstation benoemt, en dat de Microsoft platforms langer moeten wachten terwijl het andersom dus net zo gebeurt en Playstation gebruikers dan dus ook moeten wachten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 29 november 2018 16:49
    @**Guitar_Hero**
    Wat een klets. Het een maakt het ander niet minder erg ofzo. Als pietje iemand vermoord, maakt dat het minder erg als jantje iemand vermoord?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • **Guitar_Hero**

    • 29 november 2018 16:50
    @-it- Dat zeg ik toch niet, je kletst zelf nogal blijkbaar. Het gaat er hierboven in de discussie (als je de tijd hebt genomen om te lezen zag je dat) om dat Melvin het specifiek over Playstation heeft en dat vinden anderen (en ik) blijkbaar niet nodig, aangezien elke partij het doet.

    Ik vind het bij beide net zo erg, (Reagerend op jouw comment) maar daar gaat het hier helemaal niet om.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clandestine666

    • 29 november 2018 13:18
    Zo jammer dat ik deze al uitgespeeld heb in het Ps3 tijdperk, de dlc heb ik niet gedaan maar dat zit er nou net weer niet bij. Als ze het op een later tijdstip alsnog toevoegen ben ik sowieso om!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 29 november 2018 13:28
    Cool, dus heel borderlands 2 voor VR, hopelijk kun je ook verplaatsen op de normale manier, want teleporten vind ik zelf irritant.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clandestine666

    • 29 november 2018 13:47
    @SuperDre Smooth locomotion zit er ook gewoon in als ik me niet vergis.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TripleDad

    • 29 november 2018 13:57
    @clandestine666
    Klopt hebben ze vandaag nogmaals bevestigd. Smooth loco en teleporting zowel met moves, als met DS

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • pfipf0

    • 29 november 2018 15:17
    @SuperDre Ik hoop ook dat er free locomotion in zit. Ik heb inmiddels vrijwel nooit meer last van motion sickness.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HighNesZ

    • 29 november 2018 13:42
    Geen aimcontroller ondersteuning :(

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Heccer_NL

    • 4 december 2018 10:45
    Yes yes dat word feest met me Oculus!