Nieuws

Bloodborne-patch kort laadtijden in

Patch 1.03 nu beschikbaar, verhelpt ook liftbugs

Geschreven door Gijs Scheltens op
Bloodborne krijgt kortere laadtijden middels patch 1.03, die nu beschikbaar is. De patch voegt ook itembeschrijvingen toe in het laadscherm in plaats van alleen het Bloodborne-logo. Verder verhelpt de patch enkele bugs, waaronder liftgerelateerde bugs.

De laadtijden in Bloodborne duurden tussen de 30 en 45 seconden. Patch 1.03 moet dit terugbrengen naar 5 tot 15 seconden.  Ook zijn bugs verholpen waardoor liften niet meer te besturen waren en kunnen bazen niet meer 'verlamd' raken door een bug.

Verder zorgt de slaapmodus van de PlayStation 4 ervoor dat spelers weer in het hoofdmenu van Bloodborne terechtkomen om matchmakingproblemen te voorkomen. Daarnaast kunnen spelers nu weer npc-events uitspelen in multiplayer.

Bron: DualShockers

Dit artikel delen:

Lees meer

Games en theater komen samen op festival New Gamegrounds Update: Assassin's Creed-bedenker onthult episodische adventuregame
10

Reacties op: Bloodborne-patch kort laadtijden in

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Wormpaul

    • 23 april 2015 14:55
    Is het al bekend of dit ook echt zo is (5 tot 15 seconden klinkt redelijk) of dat het een loze belofte is?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • xsuperaim

    • 23 april 2015 15:06
    het klopt heb het al geprobeerd ( naja geprobeerd ben gewoon dood gegaan).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Lombax

    • 23 april 2015 15:16
    Bedoelen ze niet ingekort met 5-15 seconden i.p.v. tot 5-15 seconden? Zoiets las ik op een ander forum. Zal het vanavond ook eens testen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • space000

    • 23 april 2015 21:04
    Het is stukken verbeterd, heb vanmiddag een uurtje of twee gespeeld en ben geen laadscherm langer dan 10-15 seconden tegen gekomen, maar wel een hoop die binnen 5 seconden klaar waren. Dankzij de item descriptions die nu er doorheen roteren is het ook een stuk minder storend (aanvankelijk, tot je ze allemaal 30x heb gezien)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vovelic

    • 23 april 2015 15:32
    Fijn dat dit is aangepast ook al waren die lange laadtijden altijd wel een moment om even na te denken over nieuwe tactieken haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • worms_master

    • 23 april 2015 18:35
    wel fijn maar kan nog steeds niet onlineā€¦. is me in me eentje gelukt om in ng+ te komen maar nu zou ik het wel leuk vinden om wat hulp te krijgen :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Cornish

    • 23 april 2015 18:38
    Heb je wel PS+?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • worms_master

    • 23 april 2015 18:51
    jep, en internet connection en ik weet hoe dat belletje zou moeten werken. maar er komt gewoon niemand.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vovelic

    • 23 april 2015 19:40
    Heb je ook bij settings het op worldwide gezet? Bij mij stond ie standaard op local.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • worms_master

    • 23 april 2015 20:24
    Ja heb hem ook op worldwide gezet. zonder resultaat. Nooit problemen gehad met de souls' series online mogelijkheden, dus dit valt wel even tegen.