Bloodborne krijgt mogelijk aantal willekeurig gegenereerde omgevingen | Gamer.nl

Bloodborne krijgt mogelijk aantal willekeurig gegenereerde omgevingen | Gamer.nl

PC REVIEW - Als je gevraagd wordt om een Nederlandse gamedeveloper te noemen, zal je vermoedelijk Killzone-ontwikkelaar Guerrilla Games noemen. Toch zijn er inmiddels ook talloze andere, kleinere studios die fraaie (indie)games hebben uitgebracht. Zo brachten de afgelopen jaren ons onder andere Reus van Abbey Games, Awesomenauts van Ronimo Games en Luftrausers van Vlambeer. Met regelmaat komen er dus kwalitatief degelijke titel van Nederlandse bodem. Nieuw in dit rijtje is Amulware, dat debuteert met Roche Fusion.

De ruïnes onder de stad Yharnam, bestaande uit meerdere verdiepingen, "verschijnen verschillend voor iedere jager die binnentreedt". Mogelijk gaat het slechts om een deel van de omgeving die willekeurig gegenereerd wordt. De ruïne waar het om gaat, is te zien in onderstaande afbeelding.

Tijdens de Tokyo Games Show werden al nieuwe gebieden en vijanden onthuld, zoals het verboden bos, de Hemwick-begraafplaats en de bewakers daarvan. 


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou