Bloodborne-modder ontdekt ongebruikte baas
Fans van Bloodborne zijn nog altijd bezig met het opgraven van verwijderde content in de game, zo is nu een versie van Loran Cleric van de Loran Chalice Dungeon ontdekt en hersteld door modderhref="https://www.youtube.com/channel/UCqyiftn6PTOFzq6xs4Oxyhw" rel="noopener noreferrer" target="_blank"><b> Foxy Hooligans</b></a>.
Het is niet de eerste verwijderde baas die is gevonden, zo hebben de Vileblood Queen en Master Willem tevens het eindproduct niet gehaald. Modders geven deze bazen een nieuw leven en implementeren ze weer terug in de game, voor de spelers die niet genoeg hebben aan de al aanwezige gevechten.
Deze Loran Cleric wordt ook wel Fort genoemd en was dus bedoeld om een eindgevecht te zijn, met een vlammende speer en langeafstandsaanvallen waarmee hij zijn vijanden verbrandt. Deze versie schijnt een stuk lastiger te zijn dan zijn tegenhanger. Hij kan zich echter niet verplaatsen van zijn positie in het midden van de kamer, maar dat maakt hem schijnbaar niet minder lastig om te verslaan.
In deze video is Loran Cleric “Fort” in actie te zien.
Hoe vond je dit artikel?
Altijd als eerste op de hoogte?
Join ons op Discord
Reacties
gamerjwz 14 januari 2020 - 11:28
Altijd vet om zo iets na 5 jaar te zien, vind het wel jammer dat veel van zulke bazen niet uiteindelijk in een 2de dlc zijn verwerkt ( hoe meer bloodborne, des te beter het is voor mij). Kan niet wachten voor Bloodborne 2, zou echt vet zijn als dat een van de launchtitels van ps5 word ( in het geheim word gemaakt ^^). Bloodborne is mijn favoriete game geworden aller tijden, en voor vele een van de beste spellen van deze generatie die ook heel erg belangrijk is geweest als bijv. inspiratie qua gameplaymechanics voor AC Origins en GoW 4 om ff 2 op te noemen.
Ryme 14 januari 2020 - 12:28
@gamerjwz "die ook heel erg belangrijk is geweest als bijv. inspiratie qua gameplaymechanics voor AC Origins en GoW 4 om ff 2 op te noemen." Uhhh... Wat? Welke gameplay mechanics? Is dit jouw eigen interpretatie of heb je hier ook een bron voor want ik kan me niet iets unieks herinneren wat nog niet gedaan is voor deze games waren uitgebracht.
Floppyhoofd_ 14 januari 2020 - 13:23
@Ryme ja, als dit al (soort van) zo zou zijn, is het eerder Demon of Dark Souls geweest🤔 bloodborne was awesome en heb de platinum dat te bewijzen. Maar credit where credit is due..
gamerjwz 14 januari 2020 - 16:43
@Ryme Ga maar kijken wat gameontwikkelaars zeggen over bloodborne als inspiratie ( het word niks voor niks geprezen als een van de beste combatsystems van de huidige generatie). Dan heb ik het niet eens over hoe ze Yharnam hebben gemaakt. Enige advies is wel dat ik mezelf niet zo limiteren naar alleen Nederlands/Engels- talige sites of filmpjes. En om 1 ding simpelweg jou te laten herinneren, waar heb je eerder trickweapons gezien ( die tevens zo smooth in combat gebruikt kunnen worden)?
Aanbevolen voor jou
Altijd als eerste op de hoogte?
Join ons op Discord