Nieuws
Diablo

Blizzard werkt aan meerdere Diablo-projecten

Wachten op BlizzCon duurt lang

Geschreven door Michel Musters op
Blizzard heeft een video uitgebracht waarin het bedrijf meldt aan meerdere Diablo-projecten te werken.

Volgens associate community manager Brandy Camel zijn er "meerdere Diablo-projecten" in de maak, en heeft de studio "wellicht" wat te tonen dit jaar. Ze laat daarnaast weten dat sommige projecten langer duren dan anderen.

Wat de projecten precies inhouden is onbekend. Het is al jaren geleden dat Diablo 3 uitkwam, dus een vervolg zou een optie zijn. Daarnaast gaan er al geruime tijd geruchten dat Diablo 3 naar de Switch komt, al is dit nooit bevestigd.

Wellicht dat Blizzard meer bekendmaakt op BlizzCon 2018. De expo vindt plaats op 2 en 3 november.

Dit artikel delen:

Lees meer

Gelimiteerde editie Super Smash Bros. Ultimate komt met GameCube-controller Ubisoft werkt waarschijnlijk aan Child of Light 2
14

Reacties op: Blizzard werkt aan meerdere Diablo-projecten

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • darkmanwls

    • 9 augustus 2018 08:56
    Ik denk nieuwe (mini) uitbreiding voor 3 later dit jaar, wellicht een switch versie eind dit jaar/begin volgend jaar. En ze zijn in de vroege fase van deel 4.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ayrtonyod

    • 9 augustus 2018 12:50
    @darkmanwls er is een tijdje terug werd er gesproken over een andere uitbreiding voor 3 een nieuwe class de druid was dat ik hoop dat die eind dit jaar komt met een grote uitbreiding net zoals Reaper of souls

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 9 augustus 2018 13:06
    @Ayrtonyod Zie mijn reactie een stukje lager :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rashura

    • 9 augustus 2018 09:22
    Remake van Diablo 2.
    Diablo 3 op nieuw platform.
    Misschien nieuwe Diablo 3 expansion
    Heel misschien Diablo 4.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 9 augustus 2018 11:30
    Ik denk niet dat er nog een expansion komt voor Diablo 3 (ik hoop het eigenlijk ook niet).
    Volgens mij heeft elke Diablo game tot nu toe maar één expansion gehad.

    Een remake van Diablo 2 is een tijdje geleden al ontkracht, het zou gaan om een update/patch om met huidigen OS-en om te kunnen gaan. (https://eu.battle.net/forums/en/d3/topic/16519932209?page=2#39)

    Ik hoop heel erg op een Diablo 4.

    Trouwens, geen idee of het iets betekent, maar als je het bovenstaande filmpje op YT bekijkt en op 4 drukt skipt ie meteen naar de aankondiging van nieuwe projecten. Wellicht toch een hint dat het om Diablo 4 gaat?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 9 augustus 2018 11:49
    @fonsrutte Ik denk ook niet dat het een volledige expansion zal zijn, vandaar dar ik er mini bij gezet heb. Ik bedoelde meer een extra character zoals de necromancer. Er gaan namelijk al tijden geruchten over de druid.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 9 augustus 2018 12:01
    @darkmanwls Oh die geruchten heb ik gemist dan.
    Ik hoop het niet, de necro update heb ik ook vrijwel niet gespeeld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rashura

    • 9 augustus 2018 13:44
    @fonsrutte Denk dat de video in 4 secties/anchors is opgedeeld of dat het om de 4de minuut gaat :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 9 augustus 2018 14:40
    @rashura Dat snap ik, maar de 4de sectie precies laten beginnen bij de aankondiging van nieuwe projecten zou een leuke manier kunnen zijn om door te laten schemeren waar het om gaat.
    Maar misschien wil ik het te graag

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SevenEight

    • 9 augustus 2018 11:36
    Een IV zou erg tof zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • mcbrew

    • 9 augustus 2018 12:23
    Ik verwacht ergens een remaster van Diablo II. Een expansion voor diablo III zal er wel niet meer komen.

    Ik hoop natuurlijk op diablo IV :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shinjite

    • 9 augustus 2018 17:02
    Ik weet nog wel dat blizzard een filmpje had geupload met een diablo lamp en een "light switch" die deze lamp aan deed. Zou dus een hint zijn naar een switch versie.

    Een druid karakter is mogelijk in de maak en zal net zoals de necromancer wordrn aangeboden dan. Ik hoop op diablo 4.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Oxymorphone

    • 10 augustus 2018 03:02
    "Multiple Experiences", Als dat maar geen kaart spel of MOBA wordt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 10 augustus 2018 14:12
    @Oxymorphone Blizzard heeft al zowel een kaart spel en een MOBA.