Nieuws
Overwatch

Blizzard hint mogelijk naar nieuwe held voor Overwatch

Komt er na Winston nog een aap in Overwatch?

Geschreven door Michel Musters op
Blizzard hint naar iets nieuws in Overwatch. Het gaat mogelijk om een nieuwe held.
De ontwikkelaar plaatste een foto op social media met de melding "breaking update. Voor het eerst in jaren zijn er nieuwe details over het lot van de Horizon Lunar Colony".


Op de Overwatch-website valt meer te lezen over deze kolonie. Het fictionele bedrijf Lucheng Interstellar zou hebben gemeld dat de kolonie nog altijd bestaat en dat de locatie mogelijk gevonden is. Dit zou kunnen hinten naar een nieuwe map voor de game.

Verder worden er in een paar plaatjes meer details gedeeld, waarin vooral melding wordt gemaakt van apen. Wellicht dat er na Winston een nieuw personage dat ook een aap is wordt geïntroduceerd. Zo wordt naast Winston de naam 'Hammond' genoemd.

Blizzard heeft in ieder geval nog niets bevestigd, dus tot die tijd kunnen spelers alleen maar speculeren over eventuele nieuwe toevoegingen aan de populaire hero shooter.

Dit artikel delen:

Lees meer

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy Handelsmerk voor themapark wijst op Super Nintendo World
10

Reacties op: Blizzard hint mogelijk naar nieuwe held voor Overwatch

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Ries

    • 30 mei 2017 12:37
    Blizzard heeft wederom weer een bonk kwaliteit uitgebracht met Overwatch, errrug leuk en verslavend ;) De game stond al langer op mijn to-do list en heb deze vande week toch maar aangeschaft (anniversary edition) TOP!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • NextKid

    • 30 mei 2017 14:29
    @ries Veel geluk met je verslaving. Na een jaar ben ik nog steeds niet afgekickt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JaapGoose

    • 30 mei 2017 15:04
    @ries Hier ook; na vrijdagavond anderhalf uur gespeeld te hebben (en gelijk een 18-kill streak met Hanzo) heb ik 'm zaterdagochtend ook gelijk maar gekocht.

    Erg vet spel, érg verslavend ook. Moet alleen de Heroes en maps nog leren kennen.. Hanzo kan ik redelijk mee uit de voeten (quickplay only en ik begreep dat er nogal wat haat op Hanzo is) en Roadhog lukt ook nog re-de-lijk maar voor de rest is het nog even uitproberen allemaal.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • nemesis2212

    • 30 mei 2017 12:59
    lijkt mij heel sterk dat ze nog een aap like karakter in het spel zetten naast Winston. Snap dat je dat denkt omdat de andere test subjects ook apen zijn, maar Hammond is veel kleiner, dus hoeft echt niet persee een aap te zijn. Dus gamer.nl, aannames zijn….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MacUseless

    • 30 mei 2017 13:07
    Zo kort na Orisa? denk eerder nieuwe map en nog meer hints naar DoomFist en heel wat lore opvulling.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • nemesis2212

    • 30 mei 2017 13:31
    @macuseless inmiddels zijn we al bijna 2,5 maand verder. dus valt wel mee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 30 mei 2017 13:52
    Wat ik me af vraag is, als deze game zo enorm populair is en zoveel miljoenen spelers heeft, waarom moet ik dan regelmatig dik 3 minuten wachten op een game? Maakt niet uit op welk moment van de dag.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • NextKid

    • 30 mei 2017 14:30
    @darkmanwls quickplay gaat meestal binnen 1 minuut. Die 3 minuten bij competitive is vooral door balancing. Iedereen moet zelfde skillpoints hebben en daarom duurt het wat langer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The Chosen One

    • 30 mei 2017 19:23
    @darkmanwls De game moet zo lang zoeken om net zoveel mensen te vinden die net zo slecht zijn als jij. ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 30 mei 2017 20:28
    @the-chosen-one Dat is echt pure komedie, heb je dat zelf verzonnen joh?