Black & White open source | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

De mannen van The Citadel hebben op de E3 gesproken met Peter Molyneux over Black & White en alle dingen die na het uitkomen gaan komen.

Een van de dingen die voor veel mensen zeer intere ant gaat worden, is dat er plannen zijn om de source open te gaan gooien. Dus bijvoorbeeld de AI en de 3D engine worden te gebruiken voor niet commerciele doeleinden. Komt er dan bijvoorbeeld een mooi resultaat uit dan gaat het ook mogelijk worden om het geheel te gebruiken voor wel commerciele doeleinden. Hier komt natuurlijk wel een vergoeding tegen over te staan.The question is, 'Is there a world editor?' Actually, after release, we're setting up a company called Black & White Limited, and it's going to be doing two things. The first thing is my ambition to make the whole of Black & White, the AI engine, the 3D engine, the physics engine, open-source. Then anybody can download and use that stuff. To use it in a commercial product, you have to pay us a royalty, but, you know, absolutely free for enthusiasts to use. What it'll also be doing is complimenting it with things like world editors, creature editors, script editors. Just allowing the online community to continue building the franchise of Black & White up.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou