Treyarch reageert op lagere server-tickrate in Call of Duty: Black Ops 4 | Gamer.nl

Treyarch reageert op lagere server-tickrate in Call of Duty: Black Ops 4 | Gamer.nl

Call of Duty: Black Ops 4-fans, hebben gemerkt dat de tickrate van de servers in de multiplayer-modus is verlaagd. Treyarch gaf op Reddit toe dat ze de speelbaarheid en stabiliteit van de game als prioriteit zien ten opzichte van netwerkprestaties.

Spelers ontdekten dat de tickrate van 60hz in de bèta is verlaagd naar 20hz in de huidige versie van de game. De tickrate bepaalt hoe vaak de server informatie wordt geüpdatet. Een lagere tickrate zorgt voor een minder accurate ervaring, wat vooral bij shooters voor problemen kan zorgen.

In de reactie op Reddit verklaarde Treyarch dat ze constant bezig zijn om de game te optimaliseren voor online spelers om de hoogste kwaliteit aan te kunnen bieden van Black Ops 4. Omdat de game door zo veel mensen gespeeld wordt, hebben ze ervoor gekozen om de prestaties van de servers te verlagen om Black Ops 4 speelbaar te houden. Nu de shooter uit is, gaat Treyarch aan het werk om de game te optimaliseren, zodat de game de kwaliteit krijgt die de speler wenst.

Treyarch gaat in de volgende twee weken aan de slag met updates en bedankt de fans voor hun geduld en steun.

Call of Duty: Black Ops 4 is nu beschikbaar op pc, Xbox One en PS4. In onze review gaven we de game een 8,5.

Lees ook: Waarom geen singleplayer in Call of Duty niet per se een minpunt is

Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou