Nieuws
Anthem

Bioware toont de box art en een teaser van Anthem

Vanaf aanstaande zaterdag komt er meer info

Geschreven door Michel Musters op
Electronic Arts en Bioware hebben kort voor E3 de box art en een teaser van hun nieuwe game Anthem uitgebracht.
Naast de korte teaser en de boxart, laat EA weten dat er tijdens de EA Play-persconferentie nieuwe gameplay en info van de game wordt getoond en gegeven. de conferentie wordt aanstaande zaterdag om 20:00 uur Nederlandse tijd gehouden. Direct na de persconferentie wordt de website van de game tevens van updates voorzien.


Eerder liet EA al weten dat Anthem ergens in het eerste kwartaal van 2019 uitkomt op pc, PlayStation 4 en Xbox One. De game moet volgens het bedrijf iets compleet nieuws bieden aan spelers, "van een nieuw universum met unieke verhalen van Bioware, tot coöperatieve gameplay, tot een epische en prachtige omgeving die constant verandert rondom de spelers."

Anthem

Dit artikel delen:

Lees meer

Square Enix Montreal stopt met mobiele Go-serie Spyro The Dragon: Reignited Trilogy toont de draak in actie
8

Reacties op: Bioware toont de box art en een teaser van Anthem

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • vladimirr

    • 4 juni 2018 09:12
    You have One Last chance Bioware…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 4 juni 2018 09:15
    @vladimirr En dit is voor zover ik weet helemaal geen typische Bioware-game zoals ME dat is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • vladimirr

    • 4 juni 2018 10:21
    @fonsrutte een daarom houd ik m'n hart ook vast. bioware…. eens een gerespecteerde developer…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vogeltje

    • 4 juni 2018 11:03
    @vladimirr Dat is wel héél lang geleden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 4 juni 2018 15:12
    Ik heb echt alle hype en veetrouwen veeloren in deze game wat erg jammer is want hij leek zo tof. Maar ik ben bang dat dit een destiny achtige game gaat worden en daar zit ik persoonlijk niet op te wachten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Oxymorphone

    • 4 juni 2018 18:47
    Tis wel weer eens tijd voor een BioWare spelletje. Er zijn meer games geweest die dit concept geprobeerd hebben, jammer genoeg geen enkele succesvol. Vraag me af waaromhet nu wel zoui moeten lukken eigenlijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MARQ242

    • 5 juni 2018 13:04
    Dit ziet er zooo generic uit! Bioware moet gewoon met een nieuwe Jade Empire komen. Dan hadden ze zich weer op de kaart gezet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Krytuun

    • 5 juni 2018 17:40
    Als deze game de optie voor online play heeft, maar ook volledig solo gespeeld kan worden (ten kosten van een paar speciale PVP items) vind ik het prima.

    Als je echter verplicht wordt met andere spelen (ala Destiny/The Division) laat ik deze titel liggen. Er zijn genoeg spelers die zoals ik, niet constant de druk van andere spelers willen voelen en zelf hun tempo en verhaal willen bepalen.