Nieuws
Anthem

Bioware kondigt redesign voor Anthem aan

Ontwikkelaar krijgt tijd om het goed aan te pakken

Geschreven door Michel Musters op
Bioware werkt aan een redesign van hun meest recente game Anthem.

Dat heeft Casey Hudson aangekondigd in een nieuwe blogpost. Hij laat weten dat hij deze redesign verkiest boven de uitbreidingen en updates van vorig jaar.

"Het afgelopen jaar heeft het team hard gewerkt aan het verbeteren van de stabiliteit, prestaties en kwaliteit (van de game) terwijl ze drie seizoenen aan content en features hebben geleverd", aldus Hudson. "We hebben ook jullie feedback gehoord over dat Anthem een bevredigendere loot-ervaring nodig heeft, betere progressie en een end-game die meer voldoening geeft."

Hij vervolgt: "De komende maanden gaan we ons richten op de redesign van de ervaring op de lange termijn, en specifiek de core gameplay loop aanpakken met duidelijke doelen, motiverende uitdagingen en progressie met betekenisvolle beloningen, terwijl we het plezier van vliegen en vechten in een grote science-fantasy-setting behouden."

Wanneer de redesign van Anthem precies moet verschijnen, is niet bekend. Hudson laat weten dat het de studio de tijd wil geven die het nodig heeft.

Anthem

Dit artikel delen:

Lees meer

Space Channel 5 VR verschijnt op 26 februari Live om 15:00 uur: Lumberjack Simulator met Dennis en Lucas
24

Reacties op: Bioware kondigt redesign voor Anthem aan

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Millman7

    • 11 februari 2020 08:46
    Ben benieuwd of deze redesign een nomanssky tafereeltje kan uitvoeren maar ben er bang voor van niet

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 11 februari 2020 09:20
    ta·fe·reel (het; o; meervoud: taferelen)

    situatie, gebeurtenis of voorval: een huiselijk tafereel(tje)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MelvinChowder

    • 11 februari 2020 11:26
    @denver
    Denver is sinds 1876 de hoofdstad van de staat Colorado in de Verenigde Staten.

    Alle namen dienen met een hoofdletter te beginnen. Dit kunnen namen zijn van personen, steden of merken. Bijvoorbeeld: Saskia, Amsterdam, Nike of Denver.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Paxopoxo

    • 11 februari 2020 12:41
    @MelvinChowder Well played sir, well played.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 11 februari 2020 19:27
    Echt ja, moeten namen met een hoofdletter beginnen? Dat wist ik niet! Misschien toch eens een keer een boekje over bestellen op eBay of een podcast over beluisteren op iTunes. Thanks man!

    Sent from my iPhone

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 11 februari 2020 13:25
    @MelvinChowder Wij hebben het in het verleden met elkaar aan de stok gehad, maar hiervoor krijg je zelfs van mij een schouderklopje, die was leuk :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 11 februari 2020 19:27
    Echt ja, moeten namen met een hoofdletter beginnen? Dat wist ik niet! Misschien toch eens een keer een boekje over bestellen op eBay of een podcast over beluisteren op iTunes. Thanks man!

    Sent from my iPhone

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 12 februari 2020 01:41
    @denver Wow, Ik was niet degene die t zei vriend, en als je hetzelfde bericht aan 4 mensen gaat sturen dan raakt t je iets meer dan gezond voor je is. Take a chill pill.
    Zelfde gebeurde mij een poosje geleden ook, door dezelfde persoon zelfs, reageerde ik ook niet goed op. Kreeg de halve community over me heen.
    Let it go.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Omnikon

    • 11 februari 2020 14:32
    @MelvinChowder haha, normaal ben ik voor het negeren van gamer.nl's uber-troll maar deze opmerking was wel lekker :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 11 februari 2020 19:27
    Echt ja, moeten namen met een hoofdletter beginnen? Dat wist ik niet! Misschien toch eens een keer een boekje over bestellen op eBay of een podcast over beluisteren op iTunes. Thanks man!

    Sent from my iPhone

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • tyberium

    • 12 februari 2020 14:27
    @MelvinChowder denver op dit moment XD https://ibb.co/jJW131r

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Millman7

    • 15 februari 2020 10:51
    @denver en?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    BertThaBest

    • 11 februari 2020 09:59
    @Millman7 het zou wel grappig zijn als ze dat voor elkaar krijgen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shinjite

    • 11 februari 2020 09:31
    Ik heb de game nog nooit aangeraakt en dat lijkt me dus maar beter ook.
    We gaan zien wat dit gaat brengen, het gaat veel tijd en geld kosten om dit product tot een daadwerkelijk product te maken.

    Hopelijk is dit ook een leer moment voor de developer en publisher.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Krytuun

    • 11 februari 2020 15:02
    @Shinjite Voor de prijs dat het nu kost is het best een geinige game. Grafisch is het top en het vliegen en knallen is best lekker voor een aantal uurtjes. Waar het vooral aan schort is de langdurige houdbaarheid. Na een uurtje of 5-10 heb je gewoon al veel gehad en ben je benieuwd naar meer variatie, en dat blijft uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    StormFox

    • 11 februari 2020 11:06
    De enige redding voor Anthem is als ze dit spel free-to-play maken en verdienen op
    cosmetics.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Krytuun

    • 11 februari 2020 13:37
    @StormFox hij zit al in EA access, dus dat is al praktisch kosteloos.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 11 februari 2020 14:03
    @Krytuun Probleem is dat kosteloos nog te duur is voor dit wanprodukt. Je zou geld toe moeten krijgen als je t wil spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Krytuun

    • 11 februari 2020 16:25
    @darkmanwls Ik heb er toch zeker wel 10 leuke uurtjes uitgehaald, daarna kwam de herhaling

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Stypefout

    • 11 februari 2020 12:39
    @MelvinChowder