Nieuws
Dragon Age

BioWare komt in december met details over nieuwe Dragon Age-game

Aankondiging waarschijnlijk tijdens The Game Awards

Geschreven door Geert de Wekker op
In een blogpost van BioWare heeft ontwikkelaar Casey Hudson gezegd dat BioWare werkt aan een nieuwe Dragon Age-game. Volgens Hudson wordt er meer informatie gedeeld later in de maand december en het is aan te nemen dat dit gebeurt tijdens The Game Awards.

In de blogpost spreekt Hudson over hoe belangrijk Dragon Age is voor BioWare en dat mensen meer nieuws kan verwachten in december. Daarbij hint Hudson voor de mensen dat hij ze niet vertelt 'waar' ze moeten kijken voor nieuws. Dit kan betekenen dat de aankondiging voor een nieuwe Dragon Age-game kan komen tijdens The Game Awards die op 6 december plaatsvindt. Tijdens The Game Awards worden tien nieuwe games aangekondigd en een nieuwe Dragon Age-game kan daar één van zijn. Of BioWare met een mobiele- of consolegame komt is nog maar de vraag.

The Game Awards wordt volgende week in de nacht van donderdag op vrijdag gehouden om 2:30 uur Nederlandse tijd. De meeste nominaties tijdens The Game Awards gaan naar Red Dead Redemption 2 en God of War.

Dit artikel delen:

Lees meer

De gamereleases van december 2018 Kijk vandaag om 11:00 uur naar onze Sinterklaasstream en win bergen met prijzen!
12

Reacties op: BioWare komt in december met details over nieuwe Dragon Age-game

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Sander999

    • 30 november 2018 10:24
    Dat is toevallig, ben net weer begonnen aan Inquisition en zat me al af te vragen wanneer deel 4 zou komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Krytuun

    • 30 november 2018 10:58
    @Sander999 Wat vind je van Inquisition? Ik ben destijds begonnen, maar door mijn backlog uitgestapt na 1 uur spelen. Het staat nog steeds op mijn "te spelen" lijst.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wiepie

    • 30 november 2018 11:20
    @Krytuun
    Top spel, je moet alleen proberen sommige fetch quests zien te vermijden. (blijf bv van die doodskoppen op paaltjes af)
    Verder gewoon leuk spel, download wel de Trespasser DLC (regelmatig in de aanbieding) daar zit namelijk het echte einde in verstopt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aka-NiN

    • 30 november 2018 11:42
    @Wiepie Maar krijg je daar niet de shards voor die je weer nodig hebt voor een andere (ook optionele) Quest? Wel mee eens overigens dat lang niet alle quests in het spel interessant zijn, aardig wat herhaling in de quests ook. Maar heb me zeker vermaakt met het basisspel, wil het altijd nog eens spelen om ook alle DLC mee te pakken.

    Ben benieuwd met wat voor aankondiging ze komen. Mobiel zal ik links laten liggen, maar een Dragon Age vier lijkt me wel wat. Vond dat ze met Inquisition al weer een stuk beter bezig waren dan met DAII, hopelijk trekken ze die lijn door en heeft een eventuele vierde game weer wat meer een vleugje Origins, dat toch echt één van mijn favoriete games is :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wiepie

    • 30 november 2018 12:01
    @Aka-NiN
    Ja, klopt. Als je alle shards verzamelt hebt (stuk of 100!) kan je een bepaalde tempel in. Echter krijg je aan het einde dan alleen een stuk gear geloof ik, o ja en een achievement of trophy. Dus als je daar om geeft…

    Ik ben trouwens net DA: Origins weer eens aan 't spelen, blijft toch veruit de beste en sowieso nog steeds 1 van de leukste spellen aller tijden! (voor mij)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 30 november 2018 12:57
    @Wiepie
    Eens. DA: Origins is geweldig. Jammer dat deel 2 zo verschrikkelijk anders was. Dat miste alles wat deel 1 zo gaaf maakte.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Krytuun

    • 1 december 2018 01:03
    @Wiepie thanks voor de tip! Ga met kerst denk ik even alle dlc kopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shinjite

    • 30 november 2018 12:11
    @Krytuun Dat zelfde probleem heb ik ook. maximaal 2 uur gespeeld, paar keer geprobeerd maar kom er niet in terwijl ik deel 1 al iets van 3x heb uitgespeeld. Deel 2 heerst een vloek bij mij, elke keer als ik ver ben gebeurd er wat met me pc of me save file. Nooit kunnen uitspelen, 2x geprobeerd en was opzich wel "oke"

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Krytuun

    • 1 december 2018 01:10
    @Shinjite haha, ZO herkenbaar. Origins is een van de meest gespeelde rpgs bij mij, samen met FF X KotoR en Mass Effect 1. Maar de andere delen spelen stel ik dan weer makkelijk uit

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SirFunkenstein

    • 30 november 2018 14:26
    Ik zeg "YES!"

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 30 november 2018 16:03
    Even terug naar me rukbunker, even fantaseren dat ze geen fetch quests maken zoals andromeda.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Oxymorphone

    • 30 november 2018 21:36
    De originele vond ik veruit het beste. Het zal wel weer zo'n actie rpg met een open wereld worden.