BioShock: Infinite verschijnt op 26 maart en vanaf die dag is de Season Pass voor 19,99 euro op PC en PlayStation 3 en 1600 Microsoft punten op Xbox 360 te koop. De drie downloadbare pakketten zouden samen een waarde van ongeveer 30 euro hebben, waardoor de aankoop van de season pass spelers iets meer dan dertig procent korting biedt.
De downloadbare content bevat een nieuw verhaal, personages, mogelijkheden en wapens, maar precieze details over de inhoud heeft 2K Games nog niet gegeven. Wel ontvangen mensen die de season pass kopen gratis de Early Bird Special Pack. Dit bevat vier exclusieve items, upgrades voor het machinegeweer en het pistool, een gouden skin voor de wapens en vijf Infusion-flessen voor het verbeteren van de gezondheid in de game.
Ook ontvangen mensen met een season pass de Industrial Revolution Pack gratis. Hierin zitten drie items waarmee spelers betere aanvallen kunnen opzetten, 500 dollar aan gamegeld, vijf lockpicks om sloten mee te openen en een puzzelspel waarin verhalen over de zwevende stad Columbia achterhaald kunnen worden.
Reacties op: BioShock: Infinite krijgt season pass
Flip_Side
Bull
SuCCeSSoR
Ze hebben er nog geen flikker voor gedaan maar willen er wel je geld voor.
Waar betaal je voor??????? Iets wat niet bestaat!!!
Je gaat toch ook geen tv kopen ofzo als je niet weet wat die je te bieden heeft of hoe hij er uberhaupt uit gaat zien, geen specs. Niks nada noppes! Je denkt betaald te hebben voor een OLED 56" UHD 3D tv en achteraf blijkt dat ze je een 32" kut-LCD teeveetje geven.
Hoe krom zit dit in elkaar???
TotalBiscuit heeft dit ook al eens verwoord en hij heeft groot gelijk:
http://www.youtube.com/watch?v=mf5Uj4XIT1Y
Echt het kijke waard.
razRDJ
Heinster
DarkHunterNL
Bij sommige andere spellen is het ''orgineel'' zo waardeloos dat, wil je er een beetje plezier mee hebben, je die season pass wel MOET kopen om het leuk te houden..
SuCCeSSoR
Als de game al zuigt dan is het zeker GEEN dlc of season pass waardig!!
Verkeerde redenering van je vind ik.
iOcat
En er wordt volgens mi door veel mensen nog wel eens vergeten dat het ook geld kost, om na de release nog mensen aan DLC te zetten.
retrogaming4ever
is het al 26 mrt :-D
SuCCeSSoR
Het gaat erom dat je al betaald voor iets wat er nog niet is. Het moet nog gemaakt worden. Als dat al zo is want met grote regelmaat wordt er al dlc aangekondigd ver voor de game nog maar gereleased is.
Daarnaast vind ik de dlc's vaak zijn geld niet waard maar dat is een kwestie van smaak.
clandestine666
Seraphex
dmb97
BertThaBest
ToMaX99
Destiny Begins
eduardkhil
Over at Polygon, Design Director Bill Gardner talks about the bumps and design redirections encountered in Infinite’s long skyrail leading to release, revealing he initially conceived the game’s setting taking place during the Renaissance period and that the team ultimately culled enough content to “make five or six games.”
Firebirdy
Ben het helemaal met je eens, maar mensen slikken het allemaal. Passes, online activatie, dure dlc, cosmetische veranderingen, extra wapens… Het maakt de game-industrie hol.
Enfin, je kan nog beter tegen de wind gaan praten, want het merendeel van de mensen zijn gewoon schapen.
Heinster
Hij is met goede reden erg kritisch naar de bedrijven en de productie en deelt mijn mening dat fanboys meer schade dan goede dingen doen voor de games.
SuCCeSSoR