Nieuws
Fallout 76

Bethesda toont planning van aankomende Fallout 76-content

Game wordt heel dit jaar ondersteund

Geschreven door Michel Musters op
Bethesda blijft dit jaar de mmo Fallout 76 ondersteunen - het bedrijf heeft een globale planning voor nieuwe content naar buiten gebracht.

De stroom van nieuwe content moet op 27 april beginnen met de Locked and Loaded-update. Deze update voegt onder andere 'Special'-loadouts, meer C.A.M.P.-slots en aim-assist op consoles toe, alsmede een uitbreiding van de dagelijks ops. 

In de loop van de zomer verschijnt Steel Reign, waarmee de Brotherhood of Steel-missielijn wordt geconcludeerd. Ook wordt legendary crafting uitgebreid en zijn er ongelimiteerde seizoensrankings. 

In de herfst moet er een "evolutie van privéwerelden" in gang worden gezet - al is daar nog niets over bekend - en worden dagelijks ops nog meer uitgebreid. In de winter tot slot verschijnt 'Tales from the Stars',  met een nieuw seizoensevenement dat draait om een cult, legendary gear van vier sterren en de mogelijkheid om huisdieren in C.A.M.P.S. te houden.

In deze uitgebreide blogpost vertelt Bethesda meer over de geplande content voor Fallout 76 dit jaar. Het bedrijf houdt in de loop van vandaag ook een Reddit AMA op de subreddit van de game.

Fallout 76

Dit artikel delen:

Lees meer

Niantic en Nintendo werken aan Pikmin-app voor wandelaars Xbox Live heet voortaan 'Xbox network'
17

Reacties op: Bethesda toont planning van aankomende Fallout 76-content

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Ziminar

    • 23 maart 2021 08:56
    Zijn er mensen die deze game nog spelen en kunnen vertellen hoe leuk de SP is?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 23 maart 2021 09:22
    @Ziminar dat wil ik dus ook weten speel nu fallout 4 en game heeft me echt gepakt maar ben neit echt een mmo speler.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 23 maart 2021 11:26
    @hulstpower ben ook bezig met 4 nu, fantastisch spel. Ik vind overal nieuwe quests, zo kom ik er nooit doorheen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 23 maart 2021 12:39
    @-it- Top ik heb nu de mainstory uitgespeeld maar ben nog niet dat ik al me perks heb dus ben nog wel even zoet in de game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 23 maart 2021 15:03
    @-it- Zie de youtube videos van the Spiffing Brit om nog eens hele nieuwe krankzinnige manieren van spelen te ontdekken die de game nog vele uren extra gaan rekken ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 23 maart 2021 17:56
    @hulstpower Ik vond zelf Fallout 4 duidelijk minder dan 3 en New Vegas.
    De humor en de betere side quests ontbraken wat mij betreft in Fallout 4, ook het karma systeem miste ik heel erg.
    De keuzes aan het einde vond ik Fallout 4 dan wel weer fantastisch.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fred6er

    • 23 maart 2021 20:09
    @hulstpower echt ja?? Fallout 4 vond ik veruit de slechtste fallout en ook de enige fallout game die ik niet heb uitgespeeld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 24 maart 2021 06:41
    @Fred6er Dat kan he dat je hem de slechtste vond. HAd hem zelf ooit even op ps4 gespeeld tot level 16 of zo en toen mee gestopt maar nu op xbox ben ik toch aardig er doorheen gegaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hoofd

    • 23 maart 2021 09:23
    @Ziminar Het spel is inmiddels prima speelbaar (heb zelf een paar honderd uur op de teller), ook SP waar je gewoon je eigen gang kunt gaan. Ik was overigens zelf ook MP-scepticus, maar inmiddels zie ik echt de meerwaarde om events met een groep te spelen. Verder geen cent extra uit hoeven geven dan de aanschafprijs. Prima spel met een nog betere community.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 23 maart 2021 10:58
    @Hoofd ok misschien als ik helemaal klaar ben met 4 dat ik het een kans ga geven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Grenztruppe

    • 23 maart 2021 09:28
    @Ziminar
    Het is zeker speelbaar maar heb het zelf gerefund. Voor mij voelt het alsof de game niet weet wat het moet zijn. Het is geen volledige SP game maar ook geen MP game. Maakt beide speelstijlen net iets minder aantrekkelijk en kan lijden tot 'vaagheid'. Ik raad dan eerder Fallout 4 aan met mods.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 23 maart 2021 10:40
    @Grenztruppe of ze al wisten dat het naar de gamepass zal gaan :-) (dit is een geintje hè jongens dus niet gelijk gaan mekkeren)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 23 maart 2021 17:52
    @Roy36NL Kan iemand even reageren op Roy anders voelt hij zich zo eenzaam

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 24 maart 2021 00:38
    @Ziminar kan jij voortaan eerder reageren meer dan 7 uur wachten voor een beetje aandacht vind ik redelijk asociaal :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 24 maart 2021 06:56
    @Roy36NL Ja sorry, je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Ik kan wel andere mensen aanspreken op hun verantwoordelijkheid, maar dan moet ik hem zelf ook pakken natuurlijk.
    Ik zal beter opletten in de toekomst.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ryme

    • 23 maart 2021 16:34
    Hoopte stiekem dat ze nog cross-play zouden toevoegen of PS5 ondersteuning. Zie ook niks staan over de beloofde expeditions die in een eerdere roadmap stond beschreven. Misschien volgend jaar dan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ryme

    • 23 maart 2021 16:38
    @Ryme Eigen antwoord al gevonden in de AMA; expeditions worden nog wel toegevoegd en nemen je mee uit de bestaande map: https://www.reddit.com/r/fo76/comments/mbgykm/hi_again_rfo76_were_back_with_jeff_gardiner_and/grxsxu2/?context=1000