Nieuws
Bethesda

Bethesda onthult volgende week mogelijk nieuwe game

Hints op Twitter

Geschreven door Michel Musters op
Bethesda hint naar een onthulling van een game die volgende week wel eens plaats zou kunnen vinden.
Het bedrijf plaatste op Twitter een foto van de Big Ben waarbij de tijd op 5:14 staat. Daardoor wordt nu gespeculeerd dat er op 14 mei om 5:14 uur 's middags een game onthuld wordt.


Om wat voor game het gaat is niet bekend. Er gaan sinds gisteren geruchten over een vervolg op Rage, die door Walmarkt is genoemd als game die op E3 aanwezig is. Daarnaast gaan er al jaren geruchten over een Bethesda-game met de codenaam Starfield, dat gameplay vergelijkbaar met The Elder Scrolls en Fallout naar de ruimte zou moeten brengen. Tot slot gaan er ook geruchten over een vervolg op Doom.

Dit artikel delen:

Lees meer

Monster Hunter Generations Ultimate in augustus naar Switch Releasedatum Crash Bandicoot N.Sane Trilogy naar voren gehaald
20

Reacties op: Bethesda onthult volgende week mogelijk nieuwe game

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • timtim96

    • 11 mei 2018 08:54
    Niet hier aan gerelateerd.

    Tot 15 mei een gratis game van Square Enix
    https://square-enix-games.com/en_EU/news/golden-week-digital-game-sale-2018-free-game-giveaway

    Artikeltje?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Battlestar28

    • 11 mei 2018 14:25
    @timtim96
    Gast moet je dit nou in elk artikel zetten? Tis een kutgame.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 11 mei 2018 16:36
    @Battlestar28
    Dat vind jij (ik heb geen idee). Ik zet het inderdaad onder een aantal berichten, omdat er geen artikel van gemaakt wordt. Vreselijk he, bezoekers van deze site op een gratis game wijzen?
    Azijnpissen is een vak

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Suurbier

    • 11 mei 2018 18:43
    @timtim96 Ik denk dat je dan beter de redactie even een mailtje kan sturen i.p.v. het onder meerdere artikelen te spammen. Wel een goede tip trouwens, al ga ik er zelf geen gebruik van maken

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 11 mei 2018 20:16
    @Suurbier heb ik al een keer of twee gedaan, maar heb daarop geen respons gekregen.
    Door het onder een paar berichtjes te zetten, zijn in ieder geval wat mensen op de hoogte.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MARQ242

    • 11 mei 2018 11:18
    Van Rage was ik een groot liefhebber, dus laat deel 2 maar komen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RavenBlack

    • 11 mei 2018 11:33
    Rage 2 zou vet zijn, echter een nieuwe Fallout ben ik ook niet vies van echter schat ik die kans wel erg klein in.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • jaquesparblue

    • 11 mei 2018 18:47
    @RavenBlack Ik heb net die vieze nasmaak van Fallout 4 uit mn mond gespoeld.. Starfield mag ook wel wachten als het inderdaad ook in het FO universum afspeeld. Hoog tijd voor een TES6, hopelijk hebben ze weer ballen om een echte RPG neer te zetten en hebben ze dit keer wel scriptschrijvers aangetrokken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RavenBlack

    • 11 mei 2018 20:52
    @jaquesparblue Ik heb veel plezier gehad met de laatste Fallout dus van mij mogen ze op die toer verder gaan.

    We kunnen niet allemaal dezelfde smaak hebben :).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Undefused

    • 11 mei 2018 12:32
    TES 6, Doom(2?), Prey 2????

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RidgeRazor

    • 11 mei 2018 12:44
    Rage 2 zou ik erg tof vinden. Prey 2 kan ik me niet voorstellen, omdat er vrijwel zeker nog DLC voor de reboot van vorig jaar uitkomt. TES 6 laat denk ik nog een paar jaar op zich wachten.

    Was er bovendien niet ook een gerucht, tijdens de Starfield geruchten, dat Bethesda aan een Game of Thrones RPG zou werken?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shatteredhill

    • 11 mei 2018 14:34
    Skyrim Ultimate VR edition.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 11 mei 2018 15:33
    @Shatteredhill Super Turbo championship edition.
    Voor op je casio rekenmachine.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheDeeGee

    • 11 mei 2018 15:33
    Fallout Shelter VR, daar kunnen ze misschien nog wat melken.

    Wat het ook word, met geld ga ik Bethesda niet meer belonen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Oxymorphone

    • 11 mei 2018 16:11
    NIeuwe IP zou helemaal te gek zijn. Laten we hopen niet met de bekende Bethesda bugs deze keer :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HazeRon

    • 11 mei 2018 17:58
    Ben ik nou de enige die elder scrolls 6 wil :s met je vervolg op schaam titels en vr edities. Give the people what they want!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 11 mei 2018 18:46
    @HazeRon Zoiets heet sarcasme, tuurlijk willen we elder scrolls 6.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HazeRon

    • 12 mei 2018 11:23
    @darkmanwls van jou snap ik hem :p
    Al1 mensen over rage 2 en prey 2. Prey is van vorig jaar, skyrim is 7 jaar geleden

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • LordLuc

    • 11 mei 2018 18:51
    Crawl out through the Fallout baby. When they drop that bomb.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clandestine666

    • 11 mei 2018 19:19
    Nu wel eens benieuwd wat Starfield precies inhoudt, al zie ik een nieuwe Rage
    óók wel zitten!