Nieuws

Bethesda onthult arenashooter Quake Champions

Richt zich op esports

Geschreven door Gijs Scheltens op

Bethesda heeft Quake Champions onthuld. Dit is een arenashooter met een focus op multiplayer: de game richt zich op esports-toernooien. De shooter werd onthuld met een cgi-trailer, er is nog geen gameplay getoond.

Quake Champions heeft verscheidene speelbare personages met hun eigen vaardigheden. Volgens Bethesda draait de game om snelheid, vergelijkbaar met de Doom-reboot. Ook zal de game geen framerate-cap hebben op pc.

Tijdens Quakecon zal er meer bekend gemaakt worden over de arenashooter. Dit evenement duurt van 4 tot en met 7 augustus.

Bron: null

Dit artikel delen:

Lees meer

Arkane Studios komt met first-person scifi-game Prey Berserk Warriors aangekondigd
9

Reacties op: Bethesda onthult arenashooter Quake Champions

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • haastnooit

    • 13 juni 2016 07:46
    Cool! Vroeger helemaal grijs gespeeld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • mcbrew

    • 13 juni 2016 09:07
    yeah! de arenashooter revival is nu compleet! Kan niet wachten! :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 13 juni 2016 11:36
    @mcbrew Ben ik helemaal met je eens, ik ben al die call of duty's en battlefields en al hun klonen wel een keer zat, terug naar de dagen van quake en unreal.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TripleDad

    • 13 juni 2016 18:06
    @darkmanwls
    I second that

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • anyaka

    • 13 juni 2016 12:44
    Zit er ook een map-editor bij zodat we gratis maps kunnen downloaden ipv als kut dlc die ik toch niet koop en de community in tweeën splitst….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 13 juni 2016 13:17
    @anyaka het is ook van Bethesda en ID software toch? Ik ga er dus vanuit dat Snapmap erin zit

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • mcbrew

    • 13 juni 2016 14:56
    @haastnooit dat hoop ik ook. Hoewel ik in Doom de snapmap functie nog amper gebruikt heb, is het wel tof om zelf maps te kunnen maken. Helemaal in ouderwetse arena shooters.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aquemini

    • 13 juni 2016 15:18
    laat maar wat van de game zien, Quak 4 was geen hol aan namelijk. Maar leuk dat er weer een quake komt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 13 juni 2016 15:58
    @Aquemini Quake 4 was ook voornamelijk een singleplayer game, in tegenstelling tot quake 3. Deze zal als ik het goed begrijp weer veel meer zoals quake 3 zijn. Namelijk speciaal gemaakt voor multiplayer