Nieuws

Update: Bethesda lanceert teasersite voor Fallout

Telt af tot morgen 16:00

Geschreven door Gijs Scheltens op
Bethesda heeft een teasersite gelanceerd: fallout.bethsoft.com. De site telt af tot 3 juni 16:00 uur. Mogelijk komt de uitgever dan met nieuws over een nieuwe Fallout.

Update: verscheidene internetgebruikers hebben de code van de teaserwebsite geanalyseerd.  In de html-code van de teasersite staat onder andere Fallout 4. Ook bevat de code de volgende tekst:

"PA system failure has occured. Shutdown of the Masterbrain has been authorised and all sensitive materials have been removed for security purposes. Please attempt re-access. Have a pleasant day."

Masterbrain is een personage uit Fallout 3. De robot heeft de leiding over de veiligheidsrobots in het hoofdkwartier van Vault-Tec, de ontwerper van de bunkers waar Fallout-spellen vaak beginnen.

De site weergeeft alleen de teller, verdere informatie over wat er gebeurt als de teller op nul staat is niet te zien. Geruchten over een nieuwe Fallout doen al langer de ronde. Ook houdt uitgever Bethesda dit jaar voor het eerst een eigen E3-persconferentie.

Bron: Bethesda

Dit artikel delen:

Lees meer

Firaxis onthult details XCOM 2 Bard's Tale 4-backers krijgen Witcher of Wasteland 2 gratis
14

Reacties op: Update: Bethesda lanceert teasersite voor Fallout

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Mr. Harrow

    • 2 juni 2015 17:19
    Hopelijk wordt een nieuwe Fallout eindelijk bevestigd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 2 juni 2015 17:25
    Oooooow dit zou zo waanzinnig zijn, als ze hem aankondigen en op de e3 ook nog eens gameplay en een release datum laten zien dan is de kans groot dat ik een Spontane zaadlozing krijg die dag.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • geert1

    • 2 juni 2015 17:26
    Morgen dus een teaser trailer of iets dergelijks, neem ik aan. De volledige aankondiging op de E3 is hiermee nog waarschijnlijker geworden; mooi zo!

    Nu maar hopen dat het nieuwe deel de kracht van de Bethesda Fallout-games behoudt: weer net zoveel verhaal, veel en unieke content, verkenning dat loont, grote gevolgen van je keuzes, uitgebreide, diepgaande quests, enz. En dat ze de zwaktes verbeterd hebben, zoals de problematische engine met z'n vele bugs.

    Veel games tegenwoordig gebruiken een open wereld verkeerd, door er veel te veel generieke content in te stoppen. Te veel herhaling met weinig of geen diepgang. Te veel aan het handje houden van de speler. Dat zijn ook allemaal risico's voor Fallout 4, maar ik hoop dat het helemaal goedkomt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • NightyNite

    • 2 juni 2015 17:36
    Het is over 22 uur en 25 minuten. Het is nu 17.35. Is het dan niet morgen om 16.00 in plaats van 17.00?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hellraidermike

    • 2 juni 2015 18:13
    De site telt af tot morgen 16:00 uur niet 17:00.

    Moeilijk he rekenen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Svarog

    • 2 juni 2015 18:42
    Zie alleen een zwart beeld met in het midden een klein tandwieltje rond draaien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • XtraLinkUK

    • 2 juni 2015 19:04
    Lang verwacht. Ik kijk hier zo erg naar uit. Deze game gaat me zoveel meer doen dan The Witcher en wat dan ook eigenlijk. Als dit net zo groots wordt als Skyrim dan kunnen we smullen.

    Ik ben erg benieuwd in welk stadium de game nu is, can't wait!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Svarog

    • 2 juni 2015 19:12
    Wat nou als het een Remaster is van Fallout 1?

    Dat zou een domper zijn :(

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vovelic

    • 2 juni 2015 20:10
    Een reboot daarentegen zou ik wel vet vinden!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 2 juni 2015 20:42
    Liever geen reboot maar dat ze het concept houden als deel 3 en NV.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • chemicalscum

    • 2 juni 2015 22:11
    Niks mis met een fallout remaster / remake, maar dat zal nooit zo geteased worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aquemini

    • 2 juni 2015 19:58
    door Fallout 3 en LV ben ik helemaal om en zijn er maar een paar games waar ik bij wijze van spreken een vrije dag voor opneem om te gamen. Ik kan dan ook niet wachten om deze game te spelen. Hoop zo dat het niet nog jaren gaat duren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • michiel_Reshift

    • 2 juni 2015 23:30
    Eens! HD remake is voor de pc gamer wel iets van een Bummer. HD texture pack en de vele mods maken veel goed. Ik hoop vol goede moed op fall out 4.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • mcbrew

    • 3 juni 2015 12:14
    jaaa kom maar op met fall out 4. Dat wordt een instabuy.