Nieuws
Bethesda

Bethesda kondigt vierde E3-persconferentie aan

In de nacht van 10 op 11 juni

Geschreven door Michel Musters op
Uitgever Bethesda houdt dit jaar wederom een E3-persconferentie. Deze wordt gehouden om 3:30 uur in de nacht van zondag 10 op maandag 11 juni.
Dit is dezelfde datum en tijd als gewoonlijk voor Bethesda. Wederom wordt de presentatie in Los Angeles gehouden, waar later die week ook de E3-beurs plaatsvindt.

Het betreft de vierde E3-presentatie van het bedrijf. De uitgever deed eerder onder andere titels als Dishonored 2, The Evil Within 2 en Fallout 4 uit de doeken. Welke games dit jaar op de planning staan, is nog niet bekend.

Dit artikel delen:

Lees meer

Angry Birds-ontwikkelaar sluit studio in Londen Bug in activiteitslog Switch wist gegevens
9

Reacties op: Bethesda kondigt vierde E3-persconferentie aan

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Ksmai

    • 5 maart 2018 08:57
    Yes, Skyrim op de 3DS

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • 3djester

    • 5 maart 2018 09:21
    @Ksmai Zal mij niet meer verbazen ;) Maar ik hoop toch een aankondiging van een nieuwe Elder Scrolls.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wiepie

    • 5 maart 2018 10:20
    Nu eindelijk eens Starfield?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MaTriX

    • 5 maart 2018 10:27
    Hopelijk nieuwe Fallout en dan weer met een aankondiging voor dit jaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheDeeGee

    • 5 maart 2018 16:03
    @MaTriX

    Lijkt me sterk, Fallout 4 kwam in 2016 uit en het duurt 5-6 Jaar om zo'n game te maken. Dan denk ik eerder dat Elder Scrolls weer aan de beurt is.

    Maar Bethesda zal wel flink gaan melken met oude games, die smaak hebben ze nu zo goed te pakken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MaTriX

    • 5 maart 2018 17:21
    @TheDeeGee

    Fallout 3 is uit october 2008 en New Vegas uit october 2010 dus alles is mogelijk.

    Fallout 4 is trouwens uit november 2015 .

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Red Dead Demon

    • 5 maart 2018 15:14
    Nieuwe Elders aub

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheDeeGee

    • 5 maart 2018 16:01
    Zal wel meer van hetzelfde zijn, koe op het podium en melken maar.

    Skyrim voor de NES, DOOM voor de Gameboy Color en Fallout 4 voor de Gamecube.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • GoRightAhead

    • 6 maart 2018 12:42
    Ik verwacht een nieuwe ip, misschien nog een uitbreiding voor elder scrolls online. Ze hebben al aangegeven dat er nog niet wordt gewerkt aan een nieuwe elder scrolls en dat zou na kickoff zeker 3 jaar duren voor ze het uitbrengen. Ik verwacht ook meer vr ondersteuning waar ik heel blij mee ben tot nu toe! Iemand al ervaringen met fallout 4 VR?