Nieuws
The Elder Scrolls 6

Bethesda kondigt The Elder Scrolls 6 aan

Eerste teaser getoond

Geschreven door Michel Musters op
Bethesda heeft aangekondigd aan The Elder Scrolls 6 te werken.

Het bedrijf toonde een eerste teaser van de game. Er is verder nog niets over het spel bekend. Wel is bekend dat er op zijn vroegst pas vanaf 2019 dieper op The Elder Scrolls 6 wordt ingegaan.

De vorige hoofdgame in de rpg-reeks, Skyrim, kwam in 2011 uit. Sindsdien is de game op veel verschillende platforms verschenen, waaronder Nintendo Switch en PS VR.

Dit artikel delen:

Lees meer

Starfield officieel aangekondigd Fallout 76 komt op 14 november uit
12

Reacties op: Bethesda kondigt The Elder Scrolls 6 aan

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Jumpman

    • 11 juni 2018 05:52
    Kijk dit is lekker wakker worden. Wel gehoopt maar eigenlijk niet meer verwacht. Dank je Bethesda

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Frez

    • 11 juni 2018 05:52
    Ik….. Val…. Flauw…..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Marcus88

    • 11 juni 2018 06:08
    @Frez je snapt dat dit nog 6-7 jaar gaat duren toch?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Frez

    • 11 juni 2018 06:25
    @Marcus88
    Mag ik daarom niet blij zijn grumpy? Om te beginnen denk ik echt niet 6-7 jaar. En als t zo is, dan is t zo :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jumpman

    • 11 juni 2018 14:21
    @Frez spelen we gewoon skyrim nog n keer 😁

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SevenEight

    • 11 juni 2018 07:37
    Nice.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 11 juni 2018 07:49
    Volgens mij hadden niet veel mensen dit verwacht

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • wazp

    • 11 juni 2018 09:06
    Ohhhh niceeee!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheDeeGee

    • 11 juni 2018 10:21
    Moet nog in Pre Production gaan, dus dat word wachten tot 2022 als ze er 200 man op zetten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • gamehero

    • 11 juni 2018 20:05
    @TheDeeGee ben ik met je oneens want tot nu toe heeft Bethesda alleen een game aangekondigd die bijna af is. Kijk maar naar fallout 4 en fallout 76. Persoonlijk denk ik dat TES6 en starfield al langer in ontwikkeling zijn. En dat ze volgend jaar een van de twee in november uitbrengen. En het jaar erop een ander.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheDeeGee

    • 12 juni 2018 00:26
    @gamehero

    Todd Howard heeft zelf gezegt dat TES6 in Pre-Production is.

    "I would say Elder Scrolls 6 is in pre-production, and Starfield is in production. It's a game we've been making for awhile," Howard said. "Starfield is playable. Elder Scrolls 6, not in that way yet."

    Als je even googled.

    "The next step that needs to be done in the game development process is commonly referred to as the pre-production phase. This is where a pre-production team, which typically includes a varied number of producers, assistant producers, designers, programmers, artists and writers, will work on things such as writing the storyline, creating storyboards, and putting together a comprehensive design document detailing the game's goals, level designs, gameplay mechanics and overall blueprint."

    Dat gaat nog zeker 4 jaar duren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Platina32

    • 11 juni 2018 13:08
    Het zal nog wel een paar jaar duren voordat het uitkomt, maar dat maakt mij niet minder enthousiast!