Nieuws
Fallout 76

Bethesda komt wellicht met nieuwe Fallout-aankondiging

Er waren kort gamepagina's met een teaser te zien op Amazon

Geschreven door Michel Musters op
Op verkoopsite Amazon was kort een mysterieuze nieuwe Bethesda-game te vinden.

De naamloze game werd driemaal vermeld op Amazon. Het ging om een standaard versie, een deluxe editie en een collector's editie. Alle drie de versies hadden een prijs van 59,99 dollar, geen releasedatum en pc, PlayStation 4 en Xbox One als platforms.

Hoewel de vermeldingen van de naamloze Bethesda-game weer weg zijn gehaald, heeft Twitter-gebruiker en welbekende speurneus Wario64 een screenshot van de vermeldingen gemaakt. Ook heeft hij een teaserfilmpje die op de gamepagina's stond geplaatst. Deze telt af en is in de stijl van eerdere Fallout-games, waardoor er nu gespeculeerd wordt dat er een aankondiging rondom een nieuwe Fallout (of een remaster van een oude Fallout) op de planning staat.

Bethesda zelf heeft nog niets bevestigd.

Dit artikel delen:

Lees meer

Overleven in de oorlogszone van Left Alive Releasedatum The Outer Worlds mogelijk gelekt op Steam
21

Reacties op: Bethesda komt wellicht met nieuwe Fallout-aankondiging

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • watashi wa maurice desu.

    • 25 februari 2019 10:19
    Nou ja ach, ze kunnen enkel hun negatieve imago weer kwijt raken door met goede nieuwe games te komen.
    Dus lijkt me logisch dat ze snel toch even met hun handen in het haar zaten en zijn gaan bedenken wat ze in de toekomst anders moeten doen.

    Dus met die gedachte is het logisch dat ze wel weer met wat nieuws komen wat niet in de stijl van fallout 76 zal zijn, maar weer een meer single player game.
    Als ze dat niet doen ben ik bang dat ze niet snel van het negatieve af gaan komen.

    We zullen zien

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HoloBrada

    • 26 februari 2019 11:11
    @watashi wa maurice desu. Weer 'meer' single player is niet genoeg. Enkel en alleen single player.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sjakos

    • 25 februari 2019 10:24
    Kan het me haast niet voorstellen dat ze nu al een nieuw Fallout gaan aankondigen. De vorige is net uit en nu al een opvolger!?

    De eerste en de laatste fallout die ik speelde was deel 3. Wat heb ik daarvan genoten zeg! Ook als was de graphics niet je van het, maar het spel mechaniek vond ik innoverend.

    De ontwikkelaar heeft een mooie concept. Nu alleen de graphics upgraden, singleplayer only, minder simsachtige taferelen zoals huisje, boompje, beestje gedoe en ik ben weer blij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jumpman

    • 25 februari 2019 10:57
    @Sjakos tussen fallout 3 en new Vegas zat grofweg 2 jaar tijd (okt 2018 en okt 2010) en het is al meer dan 3 jaar geleden dat deel 4 is uitgekomen dus in dat opzicht hoeft het niet te snel te zijn na de vorige game. Maar we zullen zien wat het gaat worden .

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ayho

    • 25 februari 2019 13:25
    @Jumpman ontwikkelaar van fallout 3 was bethesda en ontwikkelaar van new vegas was obsidian. Vandaar die korte tijd tussen. Obsidian heeft het recht om 3 fallout games te maken. Als ik me niet vergis.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clandestine666

    • 25 februari 2019 15:16
    @Ayho Obsidian maakt momenteel The Outer Worlds, wat verdacht veel van een Fallout-game weg heeft. Ik vind het verhaal, nou ja, eigenlijk de dialogen van Fallout New Vegas nog steeds veruit het leukst. F3 was zo serieus, terwijl F:NV vol zit met humor en maffe personages. Ik hoop dat TOW dezelfde dosis humor en absurditeit gaat bieden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ayho

    • 25 februari 2019 17:40
    @clandestine666 klopt the outer world ziet best leuk uit.

    Na fallout 1 en 2 is f:nv mijn favo fallout. Er zitten nog mensen bij obsidian die aan de oude fallout hebben gewerkt en dat zag je ook meteen terug.

    Bethesda maakt er meer shooter van dan een rpg. Keuzes tijdens dialogen maken ook niets meer uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 25 februari 2019 21:01
    @clandestine666 Het zijn ook de makers van fallout dus ja xD

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheDeeGee

    • 25 februari 2019 11:42
    @Sjakos

    Fallout 4 is alweer uit 2015.

    (Fallout 76 hebben we nooit van gehoord.)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • wokkel

    • 25 februari 2019 10:30
    Ik verwacht dat ze een remake gaan maken. Dat is makkelijk fans pleasen en dat is nou net wat ze nu nodig hebben. Als dat zo is, vind ik het enerzijds behoorlijk cheap, anderzijds, een remake van Vegas zou ik best willen spelen. Dat vind ik de beste uit de FPS serie.

    Als het ook maar een beetje lijkt op 76, dan blijf ik ver weg. Man man, wat een shitty game was dat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 25 februari 2019 13:09
    @wokkel Een remake zal helemaal niet makkelijk zijn, dan moeten ze feitenlijk de hele game opnieuw bouwen. maar ik vermoed dat jij een remaster bedoeld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • wokkel

    • 25 februari 2019 13:18
    @darkmanwls Nja wellicht. Een remake in de engine van deel 4… zou zomaar kunnen. Al zijn modders hier al mee bezig geloof ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • XtraLinkUK

    • 25 februari 2019 11:59
    Bugthesda Online 2.0. (Ja,ja jajaja) maar ja :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 25 februari 2019 13:07
    Waarom denken zoveel mensen toch dat als er een nieuwe Fallout komt dat dit dan een vervolg zal zijn op fallout 76?
    FO 76 is een spinoff, het is niet fallout 5 en is ook nooit bedoeld om dat te zijn. Het was niet de game die de hele serie online moest gaan brengen. Het is expres niet een genummerd deel. Het was een (enorm gefaald) experiment om een mmo achtige game in de fallout wereld te maken. The elder scrolls online is ook niet the elder scrolls 6.
    Dus ik denk zelf dat het gaat om remasters van FO3 en New Vegas, maar Fallout 5 zou best kunnen, 4 is toch al weer een poosje geleden hoor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • PyroZnype

    • 25 februari 2019 13:56
    Fallout shelter 2 xD

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mr_joystick88

    • 25 februari 2019 14:43
    Laten ze eerst maar is opschieten met de nieuwe wolfenstein

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheChief

    • 25 februari 2019 16:26
    @Mr_joystick88 Alleen als die beter is dan The New Colossus, want wat viel die game tegen zeg qua combatopties en lengte van de verhaallijn ivm The New Order.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mr_joystick88

    • 26 februari 2019 04:51
    @TheChief ik vond ze beide wel tof, leuk verhaal ook! Maar the new order was wel beter idd.. maar goed het is gewoon heerlijk nazi's knallen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • D4rKy28

    • 25 februari 2019 15:11
    Op die ww2 game engine hoef ik geen nieuwe fallout.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Oxymorphone

    • 25 februari 2019 17:31
    Skyrim 76 natuurlijk. Maakt winst met pre-orders door de naam alleen al. Product hoeft dan niet af te zijn, een trailer is genoeg.