Nieuws
Rage 2

Update: Bethesda kondigt Rage 2 officieel aan

C:\Desktop\Videos\AnnounceTrailer\Monday

Geschreven door Michel Musters op
Update 2: Bethesda heeft Rage 2 inmiddels officieel onthuld. Een langere aankondigingstrailer is uitgebracht met de aankondiging dat morgen gameplay van Rage 2 wordt getoond.
Update: Een korte trailer en een logo voor Rage 2 zijn inmiddels uitgelekt via YouTube.

Origineel bericht: Bethesda toont vandaag mogelijk een trailer van het nog niet aangekondigde vervolg op Rage.


Op het officiële Rage Twitter-account werd dit weekend "C:\Desktop\Videos\AnnounceTrailer\Monday" geplaatst, waarmee Bethesda lijkt te hinten dat er vandaag een aankondigingstrailer online moet komen.

Vorige week werden er een groot aantal onaangekondigde games op de website van Walmart geplaatst. Gamers vermoedden dat deze games op E3 in juni aangekondigd gaan worden. Eén van die games was Rage 2. Door diverse hints van Bethesda lijkt het bestaan van die game inmiddels zo goed als zeker.

Daardoor hebben de andere games die Walmart naar eigen zeggen "vanwege een glitch" noemde, ook meer kans om te bestaan. Op de site werden onder andere een nieuwe Splinter Cell, een nieuwe Assassin's Creed, Just Cause 4, The Division 2 en Gears of War 5 genoemd.

Dit artikel delen:

Lees meer

Gerucht: Retro Studios werkt aan Star Fox: Grand Prix Nieuwe Superhot-game met Japanse setting aangekondigd
22

Reacties op: Update: Bethesda kondigt Rage 2 officieel aan

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • DevTrunks

    • 14 mei 2018 08:45
    Merkwaardige keuze. RAGE was vermakelijk, maar nou niet echt een topgame. Meer een techdemo voor de IDTech engine destijds. Kan het verkeerd hebben, maar ik kan me ook herinneren dat het niet bepaald een mega commercieel succes was.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HazeRon

    • 14 mei 2018 09:57
    @DevTrunks precies dat!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TripleDad

    • 14 mei 2018 17:51
    @DevTrunks
    Ik had Rage laten liggen vanwege de matige reacties. Ik heb het later afgeprijsd gekocht. Eerlijk gezegd vond ik de game aanmerkelijk beter dan ik vermoedde. Datzelfde gold trouwens voor Mad Max.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • obi-twan kenobi

    • 14 mei 2018 09:20
    Ik heb me goed vermaakt met de eerste Rage. Vooral de car combat was tof. Ben benieuwd wat het vervolg te bieden heeft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TripleDad

    • 14 mei 2018 17:51
    @obi-twan kenobi
    Mad Max al gespeeld? :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • obi-twan kenobi

    • 14 mei 2018 19:41
    @TripleDad
    Ik heb Mad Max wel via ps plus gedownload, maar moet hem nog spelen. En mijn backlog is al zo groot.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HazeRon

    • 14 mei 2018 09:55
    En weer een dieper dal ingezakt. Ga zo door bethesda.en geef de elder scrolls maar aan inxile entertainment,die kunnen wel wat met de franchise

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 14 mei 2018 10:50
    @HazeRon Omdat jij een bepaalde game niet interessant vindt wil nog niet zeggen dat Bethesda verder een dieper dal is ingezakt.. Elder scrolls, pfff, boring, daar hoeven we juist niet nog 1tje van te hebben…………….. oh wacht, nu doe ik hetzelfde als jij…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HazeRon

    • 14 mei 2018 11:30
    @SuperDre heb et niet over een nieuwe skyrim ;) skyrim 6 is er al, nu nog elder scrolls 6.en daar is bethesda groot mee geworden vriend. En ook weer piepklein ;) na zon bagger fallout genaamd 4

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Marcus88

    • 14 mei 2018 12:30
    @HazeRon
    nice, is alweer een tijdje geleden dat ik zo erg moest facepalmen en de hoop kwijt was geraakt in mensheid. toch even werken aan je mentaliteit denk ik "vriend"

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HazeRon

    • 15 mei 2018 22:29
    @Marcus88 facepalmen? Dat is menselijk 😂

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aquemini

    • 14 mei 2018 10:01
    voor mij persoonlijk zeer welkom deze game. Vond het schietwerk geweldig van deeltje 1. Ben benieuwd hoe de game er anno 2018 uitziet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 14 mei 2018 10:49
    Rage was niets meer als een megatexture techdemo voor een borderlands-clone zonder loot en met superslechte en onnodige vehicle-combat. niet eens uitgespeeld door de verveling die halverwege toesloeg.. wat moet ik met een deel 2 ? :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HazeRon

    • 14 mei 2018 11:25
    @casualkiller 😂👍

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • gekke henkie

    • 14 mei 2018 16:42
    @casualkiller Jouw taalgebruik… Stop.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vogeltje

    • 14 mei 2018 11:25
    Het eerste deel is compleet aan mij voorbij gegaan. Nooit gespeeld, dus kan er eigenlijk niets over zeggen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowKiller

    • 14 mei 2018 12:21
    Rage was geweldig! Hoop dat dit deel deeltje 1 gaat overtreffen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RavenBlack

    • 14 mei 2018 12:49
    Rage was super vet, miste het auto rijden in deze korte trailer maar zag er in ieder geval vermakelijk uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vriess

    • 14 mei 2018 17:09
    De marketing staat mij totaaaal niet aan, maar ik ben wel blij met de aankondiging. Ik vond Rage erg leuk (ondanks de technisch tekortkomingen) en ga hem vanavond weer spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • pfipf0

    • 14 mei 2018 18:32
    Het einde van Rage was echt superdebiel. Maar de game zelf was tof!