Nieuws
Doom

Bethesda hint mogelijk naar nieuwe Doom-game

Meer demonen, grote geweren en hete lava

Geschreven door Arran Winmai op
Vice president Pete Hines van Bethesda maakt een opmerking die wellicht hint naar een aankondiging omtrent Doom op E3.

In een interview met Dualshockers laat vice president Pete Hines weten dat Bethesda "veel nieuwe dingen heeft om te bespreken op E3 2018", maar geeft geen details over wat we kunnen verwachten. Toch is er een hint te vinden in zijn verwoording.

"Of mensen het zich nou realiseren of niet, het is hel op aarde voor ons met de aankomende E3" zegt hij als hij vertelt over hoe druk het is. Als we kijken naar games waar dit mogelijk naar kan verwijzen is een vervolg op Doom een logische conclusie. De originele Doom 2 uit 1994 voor MS DOS heeft namelijk de subtitel 'Hell on Earth'.

Op de vraag wat voor spellen we kunnen verwachten antwoordde Hines: "Het wordt een grote mix aan dingen, niet een enkel soort spel. We gaan in veel verschillende genres aankondigingen maken en hopelijk is er voor iedereen wat wils."

De persconferentie van Bethesda wordt gehouden om 3:30 uur in de nacht van zondag 10 op maandag 11 juni. Benieuwd naar alle tijden van de persconferenties op E3 2018? In ons overzichtsartikel houden we alle data bij.

Dit artikel delen:

Lees meer

Grote Warcraft 3-patch brengt widescreen-support naar de klassieke rts Destiny 2-dlc Warmind komt op 8 mei
11

Reacties op: Bethesda hint mogelijk naar nieuwe Doom-game

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Frez

    • 12 april 2018 11:08
    Ik hoop nog steeds op een elderscrolls… :'(

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wiepie

    • 12 april 2018 11:46
    Reken er maar niet op. Ik gok nog steeds op Starfield.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hooper

    • 12 april 2018 12:42
    @Wiepie
    Ik denk Skyrim voor de Sega Megadrive ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • WijvanWCeend

    • 12 april 2018 12:48
    @Hooper Moet haast wel. Dat is zo`n beetje de enige console waar Skyrim nog niet op draait :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wiepie

    • 12 april 2018 13:17
    Skyrim-Twister… plaats uw linkerhand op Riften..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vogeltje

    • 12 april 2018 13:37
    Alleen al door de soundtrack was Doom een van de betere games van het jaar 2016. Man man man, wat heb ik daar van genoten, zeg. Gewoon knallen en naar hele toffe muziek luisteren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • StormFox

    • 12 april 2018 13:54
    Ik wacht nog op de Prey (maan) DLC

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Arrahant

    • 12 april 2018 14:21
    Meer Doom 2016 zou heel welkom zijn. Wat een campaign is dat! Sublieme gameplay. Kom maar op!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • BertThaBest

    • 12 april 2018 17:11
    Er komt zeker een nieuwe Doom, dat kan toch haast niet anders na het succes van de laatste. Voor mij was het een van de weinige spellen die me echt bleven boeien, zoals Zelda. Komt naast de heerlijke gameplay door de grote nostalgische waarde die ik erbij had. Als ze bij een vervolg ook een goede multiplayer of splitscreen coöp zouden fixen.. Would be nice.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TripleDad

    • 12 april 2018 19:50
    More VR pretty please

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 13 april 2018 09:04
    Ik wil een nieuwe episode van doom 2! Van John zelf