Nieuws
Skyrim

Bethesda heeft geen mods voor Skyrim op Switch in de planning

Fallout Shelter doet het goed op Switch

Geschreven door Michel Musters op
Bethesda is op dit moment niet van plan om mods aan de Switch-versie van The Elder Scrolls 5: Skyrim toe te voegen.
Dat meldt Todd Howard. "Skyrim Switch heeft een flinke groep gamers en we hebben de game niet zo goed ondersteund als we hadden gewild. Ze vroegen om mods en om de Creation Club."


Toen Howard werd gevraagd of Bethesda dit alsnog zou toevoegen, antwoordde hij: "Op dit moment doen we er niets aan. Mensen werken aan andere dingen. Onze Switch-groep maakte Fallout Shelter... en die game deed het erg goed. Ik ben verrast over hoe goed die het deed. We werken niet aan mods voor Skyrim op Switch. Ik zou het graag zien gebeuren, maar we zijn er niet actief mee bezig."

Dit artikel delen:

Lees meer

Volgende game van makers A Way Out wordt door EA uitgegeven Objecten in Fortnite: Battle Royale verdwijnen in portaal
13

Reacties op: Bethesda heeft geen mods voor Skyrim op Switch in de planning

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Sander999

    • 5 juli 2018 08:58
    En dan nog €60 durven vragen…..voor een game uit 2011. Echt schandalig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JaapGoose

    • 5 juli 2018 09:01
    @Sander999 Toch echt 2017 hoor…. alle DLC, betere graphics etc.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 5 juli 2018 09:14
    @JaapGoose
    De game komt toch echt uit 2011 hoor. Die remaster (als het dat al kan noemen) voegt zo bizar weinig toe, dat telt echt niet als een nieuwe game.

    Maar praat het vooral goed en blijf het vooral kopen, dan leren publishers nooit dat ze moeten kappen met de volle pond vragen voor oude games die nauwelijks zijn opgepoetst.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JaapGoose

    • 5 juli 2018 10:34
    @Sander999 "Nauwelijks". Nou, als het dezelfde game als in 2011 was, hadden ze nooit zo'n belachelijk grote lijst fixes en updates hoeven uitbrengen, wel? Het is bovendien een remaster, de textures, belichting en algehele ervaring (laadtijden!) is nogal wat verbeterd tov het origineel. Er is toch ook niemand die roept dat Doom 2016 eigenlijk uit 1993 komt, of wel?

    Ik vind de game wél behoorlijk verschillen van de vanilla Skyrim uit 2011 en heb er een kleine 100 uur in zitten (terwijl ik op de PS3, het origineel, amper de helft ervan had en afhaakte want niet interessant).

    Ook overweeg ik 'm voor de 3e keer te halen maar dan voor de PSVR. Maar het wéér overnieuw moeten beginnen houdt me wel een beetje tegen, hoewel de ervaring me echt ongelovelijk vet lijkt.

    Dus ja, ik praat het goed, en zou 'm het liefst voor een 3e keer aanschaffen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 5 juli 2018 11:28
    @JaapGoose
    Er is toch ook niemand die roept dat Doom 2016 eigenlijk uit 1993 komt, of wel?
    Met dit soort argumenten ben ik eigenlijk snel klaar met je maar ik denk dat je stiekem ook wel weet wat een belachelijk slechte vergelijking dit is.

    Nogmaals ik vind 60 euro ontzettend veel geld voor een remaster uit 2017 van een game uit 2011 (zo goed?). Dan vind ik de prijs van de remaster van Dark Souls een stuk schappelijker met 40 euro (al had die ook een tientje goedkoper gemogen eigenlijk, maar goed). Of de remake van Shadow of the Colossus voor 40 euro (volgens mij).

    60 euro is gewoon inhalig. Dat je het er voor over hebt is prima, maar doe niet net alsof het gerechtvaardigd en normaal is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 5 juli 2018 11:50
    @Sander999 Ik heb net een switch gekocht, maar ik ga inderdaad geen game kopen die ik op de pc voor een tientje kan kopen (en er dan nog veel mooier uit ziet EN mods heeft). die pc versie heeft namelijk ook gewoon al die bugfixes inmiddels. Dan blijft als enige over dat ik wat nintendo gerelateerde items extra kan vinden. Dat is geen 60 euro waard. En doom uit 1993 vergelijken met de huidige doom is inderdaad wel heel dom. Dat is niet dezelfde game maar een compleet nieuwe game met dezelfde naam. Tomb Raider op ps3 en xb360 is ook geen remake van de eerste tomb raider, ondanks dat ze dezelfde naam hebben.
    Kwestie van niet het verschil weten tussen remaster, remake en reboot.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JaapGoose

    • 5 juli 2018 22:38
    @Sander999 Zelfde verhaal, zelfde monsters, betere graphics. Hoe verschilt dit van Skyrim? Oh, misschien het leveldesign, dat zou kunnen..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 5 juli 2018 22:57
    @JaapGoose
    Doe niet zo verschrikkelijk dom.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheDeeGee

    • 5 juli 2018 15:41
    @JaapGoose Skyrim Special Edition is gewoon een Mod op de Fallout 4 Engine, niets meer niets minder.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JaapGoose

    • 5 juli 2018 22:35
    En dus? Dat maakt de game niet minder ..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 5 juli 2018 22:56
    @JaapGoose
    Dat zegt toch ook helemaal niemand? Het gaat erom dat het belachelijk veel geld is voor een game uit 2011.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • wazp

    • 5 juli 2018 12:35
    Ik heb Skyrim wederom gekocht voor de Switch. En voor mij persoonlijk is het die 60eu wel waard. Het gaat mij om de ervaring dat ik gewoon zo'n game, van die grafische kwaliteit en omvang, op een handheld kan spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JaapGoose

    • 5 juli 2018 22:34
    Precies dit. Niks aan toe te voegen. Als iemand anders Skyrim op een tablet kan spelen met normale controllers hoor ik ‘t wel weer, tot die tijd speel ik ‘m gewoon op de Switch en op TV 😎