
Nieuws

intro text
Hoewel er sinds gisteren grafisch vrij behoorlijke games onthuld werden voor de Xbox 360, was Perfect Dark Zero toch een grote teleurstelling. Het vermoeden dat het daarbij om een erg vroege build ging, was dan ook gegrond zo blijk nu. Vandaag zijn namelijk vier nieuwe screenshots verschenen die een heel wat betere grafische presentatie neerzetten. Misschien dat het voor sommigen nog steeds niet is wat ze er van verwacht hadden, maar het is in elk geval een grote vooruitgang vergeleken met de eerste screenshots die verschenen.
Reacties op: Betere screens Perfect Dark Zero tonen zich
kreative
jovel
erikS
punisher007
erikS
Eglaerinion
Scotch
MC ToZ
Timo
Dat zegt de bron van jullie bron in ieder geval. (zie: http://www.xboxyde.com/news_1506_en.html)
Wel raar, want deze zien er nu beter uit.
Het was wel zo dat bij de vorige allemaal jpg problemen waren. Ze hadden veel artifacts. (zie: http://www.gamer.nl/nieuws/26228)
De middelste hier hebben ook weer last van die jpg problemen. Daarnaast zijn ze in een lagere resolutie dan de andere 2, en hebben geen AA. De bovenste en onderste hebben wel AA.
DutchDemons
-Mike-
maar nu ziet ik deze,,ziet er wel super uit ja!
Lord Vampire
De rest ziet er cool uit!
Gamesfreak
Het gebeurd wel vaker dat de ontwikkelaar de console overschatten of juist reclame met graphics maken die de consoles eigenlijk niet aankunnen…
Kortom mss kan je dit wel op je tv scherm toveren maar dan niet met een frame rate van meer dan 20 dus hebben ze de grafische pracht naar beneden moeten schroeven…
Ik zeg niet dat dat hier ook het geval is… Maar het zou kunnen dat het uiteindelijke spel er minder of juist beter uit ziet… Ik denk niet beter…
Ps: Sorry van het vage typewerk
anonymous
Ronn
eerste screens: antieke build (misschien nog Xbox versie)
huidige screens: oude build (vroege Xbox 360 versie)
E3 screens: huidige build (final Xbox 360 versie)
Ronn
Dus jij wilt beweren dat je met drie 64-bit G5 cores op 3,2 GHz, drie 128-bit Vector Units en een next-gen ATI kaart met 48 shader pipelines niet betere graphics kan produceren dan dit? Ook terwijl we inmiddels al bewegende ingame beelden gezien hebben op de Xbox 360 van Unreal Engine 3.0 game Gears of War?
Ga toch fietsen.
Ronn
En een spelcomputer met drie G5 cores, een custom ATI grafische chip en een communicatiesysteem van SIS noem ik nou niet echt een tweede PC. Ik zou eerst ook maar es wat andere games gaan checken waar al screens van zijn en bovendien de screens van de final build van deze game afwachten voordat je zo gaat oordelen.
Ronn
Dat er nog geen gebruik wordt gemaakt van AA is nogmaals een teken dat dit niet de final build is trouwens. Elke game op de Xbox 360 zou namelijk standaard AA hebben.
Exalian
Jammer dat ze haar zo anders hebben gemaakt. Ik vindt haar op Katrien Duck lijken Check die bek van haar
anonymous