Nieuws

Bèta The Division behaalt recordaantal spelers van 6,4 miljoen

Gaat aantal spelers van Destiny-bèta uit 2014 voorbij

Geschreven door Aida . op

De bèta van The Division is vorig weekend door 6,4 miljoen mensen gespeeld. Dit aantal verbreekt het bestaande bèta-record van de Destiny-bèta, die door maar liefst 4,6 miljoen spelers werd gespeeld. 

Ubisoft geeft aan dat spelers gemiddeld vier uur en 52 minuten hebben doorgebracht in de wereld van The Division. Een derde hiervan deed mee aan de PvP-modus Dark Zone, die door ruim 2,5 miljoen spelers werd gespeeld.

“We willen de miljoenen mensen die de open bèta van The Division hebben gespeeld bedanken”, zegt creative director Magnus Jansen. “We hopen dat iedereen ervan heeft genoten en we denken dat de bèta zeker helpt om een goede lancering van de game te garanderen.”

The Division is vanaf 8 maart beschikbaar voor pc, PlayStation 4 en Xbox one. 

Bron: Eurogamer

Dit artikel delen:

Lees meer

Valve stelt HTC Vive systeemtest beschikbaar in Portal-stijl Oculus annuleert bestellingen Rift uit landen waar bril niet uitkomt
24

Reacties op: Bèta The Division behaalt recordaantal spelers van 6,4 miljoen

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • xsuperaim

    • 23 februari 2016 11:03
    Zit een aardige verschil in tussen destiny beta en division beta (qua hoeveelheid spelers).
    Momenteel speel ik geen shooters op Rainbow six na, dit is natuurlijk een volledig andere shooter.

    Beta beviel me heel goed dus dat word meteen kopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HighNesZ

    • 23 februari 2016 13:44
    @xsuperaim Leuk filmpje op YT van level 25 gameplay. watch?v=Ped2_TtCQBA

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • woutzorz

    • 23 februari 2016 11:14
    Heb het ongeveer 2 uur gespeeld. Vond het heel vet, maar wilde de rest bewaren voor de volledige game. Het upgraden van de verschillende wings om op die manier perks te unlocken vind ik wel tof gedaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • xsuperaim

    • 23 februari 2016 11:21
    @woutzorz perks talents skills , en daar in kan je nog door unlocken, je heb nog alle wings waar je alles extra kan unlocken.

    Unlock all day word dat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mrhotshot85

    • 23 februari 2016 11:45
    @xsuperaim Ik denk, unlock alles in 1 dag. Het lijkt allemaal veel maar de reden dat dit gelocked was in de beta was, naar mijn gevoel, omdat je het anders in 1 weekend allemaal kan vrij spelen. Ondanks dat is The Division bij mij in een wat positiever daglicht komen te staan. Ik weet wel zeker dat ik die Dark Zone alleen in een groep ga bezoeken. Solo is dat niet te doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 23 februari 2016 13:04
    @Mrhotshot85 Ik hoor dat zoveel mensen zeggen, maar de dark zone in je uppie is makkelijk te doen. Heb zelf een lange tijd solo gedaan totdat ik mede landgenoten tegenkwam en daarmee verder ging.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mrhotshot85

    • 23 februari 2016 13:34
    @armilo-theus Nee, echt niet. Bij lange na is de Dark Zone solo niet profitabel. Ik ben toch wel zo een 10-20 minuten bezig om een aantal items te vangen. Daarbij kill je dan zo een 10 mobs, die elk zo een 80 punten geven = 6 items + 800 DZ punten + 200 DZ credits. Dan kom je bij een extraction zone, krijg je een paar kogels en een nade van een groepje die zonder twijfel "Rogue" voor je gaan. Vervolgens ben je 450 DZ punten kwijt, 120 dz credits en 3 van de 6 items, aangezien deze public vallen. Okee, schouders eronder en gaan! Kom je daar aan, pak je je 3 items op wil je die extracten, komen die gasten weer tevoorschijn en ben je weer dood, waardoor je weer 450 DZ punten verliest, weer 120 DZ credits en de overgebleven 3 items vallen nu ook public, waardoor je niks hebt extract en daarnaast 30 minuten, 900 DZ punten, 240 dz credits hebt verloren… Naar mijn mening is dat het risico echt bij lange na niet waard!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vanguish

    • 23 februari 2016 14:06
    @Mrhotshot85 pak je toch een ander extraction point/zone als je weet dat het link is met rogues? althans dat deed ik wel

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mrhotshot85

    • 23 februari 2016 14:48
    @Vanguish Ja, dat snap ik. Toen ik daar aan kwam was er nog niemand, zij kwamen pas aan toen er nog zo een 20-30 seconden op de teller stond. Daarnaast lagen mijn (private dropped) items dus op deze locatie dus ik dacht dan probeer ik in ieder geval die nog even te extracten. Dat liep helaas niet zoal geplanned ^^

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 23 februari 2016 16:34
    @Mrhotshot85 Ik heb in me uppie die legendarische wapen kunnen kopen. Daarbij schiet ik samen met andere de Rogue's neer. Ik let daarbij wel altijd op dat ik de laatste schot heb en snel hun spullen afpak. Als dat allemaal goed gaat zoals gepland dan ren ik naar een extraction point waarvan ik weet dat ze daar onwaarschijnlijk spawnen. Plus vergeet de dark zone keys niet, want als je zo'n kist opent krijg je ook dz credit van plus de normale kisten ook. Ik had na een uur spelen al 5 dz keys kunnen vangen. Dus mijn conclusie ja DZ kun je gewoon in je uppie doen, maar blijkbaar alleen als je weet wat je moet doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JORREmansA2B

    • 23 februari 2016 17:14
    @armilo-theus Speelde ook in men eentje, had 14 dz keys maar kon nooit zo'n speciale kist opendoen ondanks dat ik zoveel keys had

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 23 februari 2016 19:11
    @JORREmansA2B Das dan wel balen. Er zit volgens mij een timer op al die kisten, wanneer ze weer geopend kunnen worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JORREmansA2B

    • 24 februari 2016 21:42
    @armilo-theus
    Heb ook zoiets gelezen. Maar heb gans de beta bijna constant geprobeerd deze chests te openen en nooit heb ik iets kunnen openen. Dit is wel spijtig en hopelijk kan dit nog aangepast worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grohe

    • 23 februari 2016 12:37
    Leuk spel voor een weekendje maar niet meer dan dat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • generaljusten

    • 23 februari 2016 12:50
    Top spel heb me erg vermaakt met de beta.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 23 februari 2016 13:24
    Ik moet zeggen dat ik de gameplay best heel tof vond. De klachten over bulletsponges snap ik maar ik vond het niet irritant, het paste binnen het spel. Uiteindelijk ga ik het niet kopen, het is daarvoor iets teveel een mmo en dat betekent vaak dat je toch afhankelijk bent van andere mensen. En dat vind ik eigenlijk altijd vervelend.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Massiv

    • 23 februari 2016 13:59
    Ik heb er erg van genoten en ben benieuwd wat deze game nog meer te bieden heeft volgende maand! Darkzone ook solo gegaan en eigenlijk weinig problemen gehad.. Een enkele keer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 23 februari 2016 14:01
    Erg mee vermaakt en leuke was dat ik het spel samen met ME zoon kon spelen coop, heb nu ook de PS4 gedeeld met ME zoon zodat ik het spel maar 1x hoeft te kopen.
    Ga voor de digitale PS4 versie van 99 euro zodat ook gelijk de seasonpas erbij zit.

    Nu nog wachten tot CronusMAX PLUS geupdated is dat de Elite controller van de X1 draadloos aangesloten kan worden op de PS4 en dan is het helemaal compleet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • chiefchain

    • 23 februari 2016 16:16
    Ik heb met 3 vrienden de beta opnieuw grijs gespeeld, we vinden alles leuk, de hoofdmissies die op een instance lijken, de side missions in de open wereld, maar ook zeker de PVP area.

    Leuke loot, en je spaart ook nog eens DZ punten zodat je epic of zelfs legendary items kunt kopen. Na de tweede beta heb ik dan ook gelijk de gold edition besteld. Overigens kreeg ik 20 procent korting omdat ik ubisoftpunten had of zoiets. Nooit van gehoord maar scheelde 18 euro:)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 23 februari 2016 19:13
    @chiefchain Das wel lekker ik denk dat ik de gold edition helaas op G2A moet halen. In mijn ogen verdient dit spel dat echt wel en ik hoop dat Brooklyn als een dlc nog terugkomt.