'Bèta Halo: Reach geeft goed beeld van complete game' | Gamer.nl

Voor de Total War-purist is het ketterij van de hoogste orde: geen historische setting, maar een volledig fictieve wereld waarin orks, vampiers en dwergen elkaar brullend de hersenpan inslaan. Dat is misschien jammer voor de geschiedenisliefhebber, maar Total War: Warhammer belooft meer spektakel dan ooit tevoren.

bèta een goed beeld geven van de complete game. Dat zegt community manager Brian Jarrard van Bungie.

Volgens Jarrard zitten er in de bèta van Halo: Reach diverse wapens, maps en game-modi. Daarnaast krijgen spelers ook de kans nieuwe elementen in de gameplay uit te proberen die de ervaring echt anders zou maken dan die in vorige Halo-games. Een voorbeeld hiervan is de mogelijkheid om aanpa ingen te maken aan de bepantsering van het speelbare personage.

Halo ODST

Jarrard meldde tevens dat hij spijt heeft van het matchmaking-systeem van Halo: ODST. Graag had Bungie een goed matchmaking-systeem geïmplementeerd in de Firefight-modus van Halo: ODST, maar hier was geen tijd meer voor. Jarrard denkt dat Halo: ODST dankzij het ontbreken van een goed matchmaking-systeem nooit zo populair is geworden als Halo 3.

De bèta van Halo: Reach gaat op 3 mei van start en Bungie verwacht dat de game deze herfst uitkomt. De ontwikkeling van de game is nu voor ongeveer zeventig procent gedaan.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou