Nieuws

Bèta Black Ops 3 nu beschikbaar voor alle PS4-eigenaars

Geen Singaporees PSN-account meer nodig

Geschreven door Gijs Scheltens op
De bèta van Call of Duty: Black Ops 3 is nu beschikbaar voor alle PlayStation 4-eigenaars. Dat maakt ontwikkelaar Treyarch bekend in een tweet. Voorheen was een reservering van Black Ops 3 vereist om de bèta te kunnen spelen.

De bèta was al gratis te spelen als gebruikers een Singaporees PlayStation Network-account aanmaakten. Hierna was de bèta gratis te downloaden. Inmiddels is deze truc niet meer nodig.

PlayStation 4-eigenaars kunnen de Black Ops 3-bèta nog tot zondag 23 augustus spelen. De bèta voor pc- en Xbox One-gebruikers gaat 26 augustus van start en duurt tot zondag 30 augustus.

Call of Duty: Black Ops 3 verschijnt 6 november op pc, PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3 en Xbox 360.

Bron: Treyarch

Dit artikel delen:

Lees meer

Nieuws van de week: Rainbow Six: Siege uitgesteld tot december Mafia 2 niet langer digitaal te koop
9

Reacties op: Bèta Black Ops 3 nu beschikbaar voor alle PS4-eigenaars

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • darkmanwls

    • 22 augustus 2015 11:42
    Dan hoef ik er nu niet meer aan te beginnen, tegen de tijd dat de download klaar is, is de beta voorbij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • sollitdude

    • 22 augustus 2015 11:57
    consoles, he? slechte internet :p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Xanadu

    • 22 augustus 2015 12:37
    Net als jouw ABN. :P Maar PSN is inderdaad verschikkelijk traag, vooral in het weekend.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DunkieXL

    • 23 augustus 2015 17:13
    Ik ben al de hele maand bezig mijn PS+ games van deze maand te downloaden!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • water

    • 22 augustus 2015 12:48
    heb m aangezet, maar k verwacht dat ik em alleen morgen nog even kan testen haha…14 uur resterend…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • robixh

    • 22 augustus 2015 13:43
    Even een vraagje, sommige sites vertellen dat de bèta tot morgen beschikbaar is en andere melden dat hij tot en met morgen beschikbaar is. Dus mijn vraag: Kun je de bèta morgen ook nog spelen of is het om 12 uur afgelopen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vogeltje

    • 22 augustus 2015 13:59
    Je kon het al een tijdje gewoon gratis downloaden, als je wist hoe je het moest doen. Hier staat iets over een account aanmaken uit Singapore, dat was zelfs niet eens nodig.

    Gewoon de game pre-orderen, Beta downloaden en installeren, pre-order annuleren en je kon gewoon blijven spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • multynoob

    • 23 augustus 2015 11:10
    Gister om 13 uur aangezet. En idd nog niet binnen, vannacht heeft die maar 3 GB gedownload. Heeft iemand enig idee waarom die s'nachts nog trager download?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DunkieXL

    • 23 augustus 2015 17:13
    Omdat iedereen dit doet omdat ze overdag online willen gamen denk ik.