Met een brak vertaald persbericht vol spel-, spatie- en stijlfouten kondigt THQ de game Construction Combat: Lock's Quest aan, een "nieuw origineel avonturen titel" en wel "de enige game waar spelers een virtuele wereld blok- voor-blok kunnen creëren om hun vaderland te verdedigen tegen een invasie vanvijanden". We kunnen in het spel "in de rol kruipen" van Lock, een zogeheten Archineer: half ingenieur, half architect.

De bedoeling van Construction Combat is het bouwen van een basis rond heilige Source Artifacts die moeten worden beschermd tegen de inkomende aanvallen van robotachtige indringers. "Spelers kunnen verschillende materialen gebruiken zoals steen, metaal, of houtom verdedigingstorens in het slagveld te creëren en te ontwerpen. Er zijn ookaparte wapens zoals drijfzandvallen en lijmkanonnen dat de speler kan gebruikenom vijanden aan te vallen.", zo rept het persbericht.

Ontwikkelaar van dienst is 5th Cell, dat vorig jaar met Drawn to Life een originele titel wist af te leveren voor de Nintendo DS waarin je verschillende spel-elementen zelf mocht tekenen. Het grote probleem van Drawn to Life was dat de uitwerking van het prachtige concept wat te wensen over liet. Hopelijk doet men dat met Construction Combat beter. Veel slechter dan de vertaling van het persbericht, is in ieder geval onmogelijk.