Belgische ontwikkelaar komt met vechtgame voor Kinect | Gamer.nl

Belgische ontwikkelaar komt met vechtgame voor Kinect | Gamer.nl

Voor de Total War-purist is het ketterij van de hoogste orde: geen historische setting, maar een volledig fictieve wereld waarin orks, vampiers en dwergen elkaar brullend de hersenpan inslaan. Dat is misschien jammer voor de geschiedenisliefhebber, maar Total War: Warhammer belooft meer spektakel dan ooit tevoren.

Het spel bevat twintig echte Thaise bokstechnieken en laat spelers strijden tegen vijanden in verschillende omgevingen, waaronder daken en donkere steegjes. Spelers kunnen tijdens de gevechten hun vuisten, knieën, armen, ellebogen en het hoofd gebruiken, en zichzelf verdedigen en dichterbij of verder van de vijand af bewegen.

De personages kunnen beter worden via nieuwe skills, combo's en "genadeloze" finishing moves die te leren zijn. Daarnaast kunnen personages ook superaanvallen aanleren, welke geactiveerd worden door de stem van de speler. Tenslotte kent Fighters Uncaged multiplayer, waarbij de spelers in en uit gevechten kunnen stappen. Hoeveel spelers tegelijkertijd kunnen vechten is niet bekend.

"Als ik drie grote onderdelen van dit spel moest noemen, dan zou ik ten eerste zeggen dat je geen andere game vindt met zo'n diepte en hoog niveau aan vechttechnieken", aldus productmanager Luc Verdier. "Ten tweede zijn er veel verschillende manieren om je tegenstanders te verslaan op basis van je persoonlijkheid." Het personage van de speler kan defensief of offensief zijn, proberen kettingschade te gebruiken of zich richten op de zwakheden van tegenstanders.

"Tenslotte is Fighters Uncaged een spannende mogelijkheid voor iedere speler om te begrijpen hoe leuk de beweginsgevoelige besturing is met Kinect, en de droom te vervullen om een vechtspel te spelen door gebruik te maken van volledige lichaamsbewegingen en zonder de afleiding van een controller."


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou