Beknopt SWAT 4 interview met nieuw screenshot | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

HomeLanFed had een interview met Rob Irving van Irrational Games over SWAT 4. Meneer Irvaing had helaas iemand met een gloeiend hete ijzeren staaf achter zich had staan tijdens het beantwoorden van de vragen, want hij durft bijna niets uit te laten over het spel. Zo beantwoordt hij op de vraag welke vijanden er in het spel zullen zitten, dat er een 'veel verschillende tegenstanders' in het spel zullen zitten en het antwoord op de vraag welke wapens er aanwezig zijn, komt op ongeveer hetzelfde neer. De reden waarom Irrational Games en niet Davilex als ontwikkelaar is gekozen, hadden we ook al aan ons water kunnen voelen:HomeLAN - Why was Irrational picked as the developer of the new SWAT game?Rob Irving - VUG already had a good relationship with Irrational due to Tribes Vengeance. Irrational had a history of making quality projects, and they also had experience developing with the Unreal engine. Because the skill set of the Irrational team matched the direction that we wanted to take with the franchise, they were the obvious choice.Gelukkig is het interview voorzien van één enkel nieuw screenshot, wat op de drie reeds uitgebrachte screenshots toch een toename van 33% is op het aantal beschikbare screenshots van het spel. Wat zijn ze toch weer vrijgevig tegenwoordig. Maar ja, stel dat een andere ontwikkelaar erachter komt dat de Plasma Gun in het wapenarsenaal van SWAT 4 zit, dan zouden ze het toch zomaar overnemen! Is het dan zo moeilijk om enkele standaard wapens te noemen, die sowieso al op de screenshots te bezichtigen zijn bijvoorbeeld? Ach ja, soms zullen we ze nooit begrijpen. Lees het hele interview hier.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou