Nieuws
Death Stranding

Update: Death Stranding lanceringstrailer is onthuld

Hideo Kojima wilde het verhaal samenvatten

Geschreven door Dagmar De Groot op
Update: Tijdens de Paris Games Week heeft Hideo Kojima de lanceringstrailer getoond voor zijn game Death Stranding. Hij wilde het verhaal samenvatten zodat de kijker een goed idee kreeg van Death Stranding. Bekijk de lanceringstrailer hieronder.

Origineel: Het officiële Twitter-account van Kojima Productions laat weten dat de lanceringstrailer voor de aankomende PS4-game Death Stranding om 14:50 uur op Twitch wordt getoond.

Of er meer dan alleen de lanceringstrailer wordt getoond, is niet bekend. In de tweet staat wel "#DeathStranding lanceringstrailer en livestream van het evenement." Hideo Kojima is aanwezig op de Paris Games Week, dus mogelijk zien we de ontwikkelaar ook voorbij komen tijdens de stream.

Maandag werd nogbekendgemaakt dat de game in 2020 ook naar pc gaat komen. Death Stranding is de nieuwste game van Metal Gear Solid-bedenker Hideo Kojima. In dit spel volg je Sam Bridges, die de missie heeft om steden in de UCA (United Cities of America) weer te verbinden. Verder bevat de game veel bekende acteurs zoals Norman Reedus en zelfs de gamejournalist Geoff Keighley.

Bekijk hieronder de stream vanaf 14:50 uur.

Dit artikel delen:

Lees meer

Dragon Age 4 laat nog even op zich wachten Live om 14:00 uur: Het Modern Warfare gouden Speclap-toernooi
13

Reacties op: Update: Death Stranding lanceringstrailer is onthuld

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Jumpman

    • 30 oktober 2019 15:06
    Ik weet niet waarom maar heel deze titel trekt me totaal niet. Had wel gedacht dichter bij de release en met meer info over de game dat ik er wel enthousiast over zou raken maar zelfs nu kan t me nog niet veel doen. Grafisch ziet het er netjes uit maar daar houd de interesse wel een heel eind op ben ik bang.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • beerik

    • 30 oktober 2019 15:27
    Wat een gruwelijke trailer!!! Ik ben overtuigd dat dit weer een parel is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 30 oktober 2019 16:46
    @beerik ik vind dat ook!!! erg veel zin in

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Nolimit2410

    • 31 oktober 2019 12:33
    @beerik Dat verwonderd me een beetje.. Kun je ook aangeven wat je precies gruwelijk vind? Want ik snap er nog steeds geen pepernoot van.
    Een man die met een baby rond loopt en allerlei andere weirde personen waarvan niets duidelijk wordt wat het idee erachter is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 30 oktober 2019 15:29
    Die Kojima moet wel een beetje oppassen hoe hij zich profileert/geprofileerd wordt. "De beste game producer ter wereld"! Gadver

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 31 oktober 2019 09:49
    @fonsrutte Dat klinkt meer als Sony die te hoog van de toren blaast. Die mogen inderdaad wel even een beetje dimmen ja.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fordon_Greeman

    • 30 oktober 2019 17:16
    Te veel ambitie? Vergeten wat een videogame een videogame maakt? Is Kojima niet vies van natuurlijk. Ik vermoed dat de reviews heel erg polarizerend gaan zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • EdwinVP

    • 30 oktober 2019 19:33
    Ja ik ben er nog niet over uit… T verhaal trekt me wel, wil toch wel weten wat er nou gebeurd is, hoe die babies zo ineens erin komen… Maar het ziet er ZO groot uit, bang dat ik weer uren moet lopen of rijden zonder iets spannends mee te maken. Wacht de reviews af… Hoeveel uur zal hier in gaan zitten?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Devenace

    • 30 oktober 2019 20:20
    Wat Kojima hier doet, is denk ik game met film te mixen, je speelt de film maar je kijkt er ook naar,
    dit zal denk ik alleen een bepaalt publiek aantrekken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • misjnoe

    • 31 oktober 2019 08:22
    @Devenace Je zit spot on met je gedachte. Kojima doet dit echter al jaren en zijn vorige titels zijn stuk voort stuk filmisch (hoewel MGS V beduidend minder). Sterker nog hij wil graag aangesproken worden met de titel Kantoku Kojima in plaats van Kojima san. Nu ben ik geen expert in Japans maar kennelijk laat dit zich ongeveer vertalen naar regisseur Kojima. Iedereen die zijn twitter een beetje volgt (beschrijving van zijn profiel is: 70% of my body is made of movies) weet dat Hideo voornamelijk films kijkt in zijn vrije tijd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Devenace

    • 31 oktober 2019 10:01
    @misjnoe Dus zijn genre kan beschreven worden als een “play tale” categorie?
    Ik zie hem als een soort classy gamemaker die videogames maakt voor de classy and rich, zelfs gaat het misschien zover dat zijn spellen straks ook een speciaal prijskaartje gaan krijgen met een beperkt aantal beschikbaar.
    Kunst, videogames en style geworven in 1 produkt.
    Waar men vroeger of bepaalde generaties uren naar een schilderij of kunstwerk keken.
    Zal je in de toekomst dit naar zijn spellen krijgen, gamen met een glaasje champagne en kaviaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 31 oktober 2019 13:39
    @Devenace Eerder voor de snobs. Ik vraag me altijd af of zijn games daadwerkelijk geniaal zijn of dat veel mensen dat alleen maar napapegaaien.
    Ik heb nog steeds geen boeiende gameplay gezien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheDeeGee

    • 30 oktober 2019 20:56
    Ziet er nog steeds uit als Postman Pat: The Game.