Nieuws

Beelden van geannuleerde Jurassic World-game getoond

Zou op Unreal Engine 4 hebben gelopen.

Geschreven door Michel Musters op
Cryptic Studios zou bezig zijn geweest met een Jurassic World-game, die inmiddels is geannuleerd. Dat claimt de website JurassicWorld.org.

De game had dit jaar uit moeten komen. De website heeft diverse testbeelden en assets weten te vergaren. De game zou hebben gelopen Unreal Engine 4.

Volgens de geruchten had de game gesitueerd moeten zijn in een open wereld en als digitale titel op Steam, Xbox Live en PSN uit moeten komen. Naast onderstaande afbeeldingen staan op het NeoGAF-forum enkele Gifs.

Bron: JurassicWorld.org

Dit artikel delen:

Lees meer

Uitverkoop op Steam vanwege lancering Steam Machines Beroemdheden en gamepersonages namaken in Fallout 4
14

Reacties op: Beelden van geannuleerde Jurassic World-game getoond

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • garciagarcia

    • 11 november 2015 09:39
    Waarom geannuleerd?
    Ik zie een Jurassic World game wel zitten, vond de film ook echt vet! Natuurlijk was de film niet perfect, maar kom op… DiNO's xD

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • chemicalscum

    • 11 november 2015 10:20
    Die film sloeg echt compleet nergens op. Nauwelijks entertaining, over de top overdreven op het irritante af en de digitale effecten niet eens zo overtuigend. Zo veel slechter dan ik had verwacht, alleen Chris Pratt speelt wel een aardige rol. Een game van die film? Nee dank u.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • wootism

    • 11 november 2015 11:26
    Je presenteert je mening alsof het een feit is.
    Ik vond de film namelijk wel erg tof :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • chemicalscum

    • 11 november 2015 12:31
    Da's ook wel weer waar. Ik voelde me als kijker in inder geval niet serieus genomen. Kan ook wel azijnpissen als het om films gaat. ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fordon_Greeman

    • 11 november 2015 12:36
    Als iemand achter zijn mening staat, zou je kunnen zeggen dat hij dat als een feit ziet. Vanuit zijn standpunt dan. Maar bon, ik discussieer ook liever met mensen die open staan voor een andere invalshoek.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • chemicalscum

    • 11 november 2015 13:01
    Beleving is altijd subjectief. Snap best dat een ander een heel andere ervaring kan hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • razzie

    • 11 november 2015 13:18
    Vond het wel leuk dat de film in principe zijn eigen review gaf. Het is al een aantal jaar na de Park series, mensen vinden het niet meer interessant tenzij het bloederige en enger wordt en met die beslissing komt het ook tot een onfortuinlijk einde.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 11 november 2015 10:52
    Jammer dat het geannuleerd is.

    De film is in ieder geval film van het jaar voor mij. Ik ben een groot Jurrasic Park fan en deze film doet deel 1 eer aan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • chemicalscum

    • 11 november 2015 11:12
    Ik heb een totaal andere film gezien, ben ook een Jurassic Park fan. Nah ja, van de eerste twee dan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jurry1984

    • 11 november 2015 10:53
    Ze schrokken toen ze Ark zagen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • incarnatus

    • 11 november 2015 11:01
    Precies ja :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TvdKaa

    • 11 november 2015 11:31
    Ziet er mooi uit. We kunnen nooit te veel dinosaurus games hebben vind ik, deze giganten zijn tijdloos.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 11 november 2015 12:55
    Ga deze zeker bij release halen en wie weet speel ik dan ook nog de MP, ben blij dat Uncharted erbij is gekomen samen met Tomb Raider zijn dit geweldige game serie`s.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HolyDemon

    • 11 november 2015 14:45
    Je hebt door dat hij geannuleerd is? :P