Nieuws
Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon

Bayonetta Origins voor Nintendo Switch aangekondigd

Verschijnt op 17 maart 2023

Geschreven door Michel Musters op
Tijdens The Game Awards werd Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon voor Nintendo Switch onthuld.

De game breekt met de stijl van de hoofddelen in de Bayonetta-reeks door een isometrisch perspectief te bieden. De prequel draait om een jonge versie van Bayonetta. Het spel draait daarbij niet alleen om Bayonetta, die rond klimt in een kleurrijk woud, maar ook om haar kat Cheshire, die de hoofdrol speelt tijdens de gevechten.

In de game komt Bayonetta's moeder in de problemen, en het is aan haar en Cheshire om haar moeder te redden. De gevechten en de waterverfachtige graphics lijken daarbij veel weg te hebben van Okami, een game die Bayonetta-bedenker Hideki Kamiya met zijn vorige studio Clover Studio ontwikkelde.

Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon komt op 17 maart 2023 uit op Nintendo Switch. Eerder dit najaar verscheen Bayonetta 3, en PlatinumGames liet al weten plannen te hebben voor een vierde deel.

Dit artikel delen:

Lees meer

Eerste gameplay Star Wars Jedi: Survivor getoond Idris Elba heeft rol in Cyberpunk 2077-dlc Phantom Liberty
11

Reacties op: Bayonetta Origins voor Nintendo Switch aangekondigd

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Iconic

    • 9 december 2022 08:43
    Heeeeel vet!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 9 december 2022 08:48
    Heel vet valt bij mij beter in de smaak dan Bayonetta 3

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 9 december 2022 08:49
    Heel vet valt bij mij beter in de smaak dan Bayonetta 3. Toffe aankondiging.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Iconic

    • 9 december 2022 09:02
    @Snoop213

    Waarom vond je Bayo3 niet leuk? Ik vond het de beste Bayo game tot nu toe! Strakste gameplay, duidelijkste verhaal, vetste werelden, etc.!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 9 december 2022 09:30
    @Iconic IK kan er eigenlijk geen duidelijk antwoord opgeven. Wat het deed, deed het goed. Alleen ik heb het allemaal al een keertje gezien. Plus ik vindt het doodzonde dat deze game aan zwakke hardware als de Switch vastzit. Wat ook logisch is natuurlijk. Misschien is mijn smaak in dat opzichte veranderd. Dat ik niet meer van de puur over de top hack and slash houdt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Iconic

    • 9 december 2022 09:30
    @Snoop213

    Dat denk ik, want ik vind het echt een vette game!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 9 december 2022 09:34
    @Iconic Ik vond deel 2 leuker.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Iconic

    • 9 december 2022 09:44
    @Snoop213

    Dat kan!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    AgeQned

    • 9 december 2022 10:48
    Hmm ben nooit zo van de spin-offs maar laat me graag verrassen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    dc_ree

    • 9 december 2022 12:07
    Awesome ga ik zeker spelen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Deadspacer

    • 9 december 2022 12:58
    Zag er echt vet uit!