Nieuws
Battlefield 3

Battlefield 6 wordt ergens deze lente onthuld

Game moet eind dit jaar beschikbaar komen

Geschreven door Michel Musters op
Electronic Arts onthult ergens deze lente de nieuwe Battlefield-game.

Het vervolg op Battlefield 5 heeft nog geen officiële naam, maar EA maakte eerder al bekend dat Dice aan het spel werkt. Tijdens de presentatie van de kwartaalcijfers van EA gisteren liet CEO Andrew Wilson weten dat meer informatie over het spel gedurende "de lente" moet verschijnen. Daarbij herbevestigt hij dat de game rond de feestdagen van dit jaar beschikbaar moet komen.

Eerder gingen er al geruchten dat de nieuwe Battlefield multiplayergevechten voor 128 spelers krijgt. Wilson leek hier gisteren ook naar te hinten. De game "maakt volledig gebruik van de kracht van de volgende generatie consoles om gigantische en meeslepende gevechten tot leven te roepen, met meer spelers dan ooit tevoren."

Wilson vervolgt: "De game bevat maps van ongekende schaal. De nieuwe Battlefield bevat alle vernietiging, mogelijkheden voor spelers en gevechten met voertuigen en wapens waar de franchise om bekend staat, en verheft dat naar het volgende niveau."

Wilson liet na aanhoudende vragen weten verder nog geen details te kunnen geven. "Wel geloven we dat het een nieuwe generatie voor Battlefield-games en -fans in gaat luiden."

Battlefield V

Dit artikel delen:

Lees meer

RTX 3060-chip gelekt; AMD belooft grotere voorraad videokaarten Apex Legends verschijnt op 9 maart voor Nintendo Switch
12

Reacties op: Battlefield 6 wordt ergens deze lente onthuld

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • MikkelR1

    • 3 februari 2021 09:22
    Ze hebben wat goed te maken, dus ik ben zeer benieuwd! De laatste goede Battlefield is al meer dan een generatie geleden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Paxopoxo

    • 3 februari 2021 09:39
    @MikkelR1 Battlefield 1 en 5 zijn ook gewoon goede battlefields. Dat de setting misschien niet jou ding was maakt het niet minder. Al hoop ik nu ook op een moderne Battlefield. Battlefield 5 had alleen een erg slechte start(terecht). Maar is nu een prima Battlefield game na alle updates.

    Had er meer ingezeten? 100%. Maar om het nu af te schrijven als niet goede battlefield games vind ik toch iets te. Maar dat is natuurlijk jou mening.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 3 februari 2021 10:12
    @Paxopoxo Moderne setting heeft ook mijn voorkeur, maar ik ben het met je eens. Ik speel BF5 nog steeds.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Archer83

    • 3 februari 2021 11:30
    @MikkelR1 Ik vond Battlefield I en V heel vermakelijk. Ik snap al het gezeur niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • inkmasteryPS4

    • 3 februari 2021 14:05
    @MikkelR1 battlefield 1 was perfect naar mijn mening, 5 wat minder maar we gaan het zien!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoofyZ3

    • 3 februari 2021 09:28
    Super vet en eerder dan verwacht! Ben erg benieuwd, en een beetje bang of mijn pc dit wel gaat trekken.
    Hopelijk zijn de nieuwe nvidea kaarten dan wel voorradig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Zoidberg

    • 3 februari 2021 10:54
    Hardline, I & V vond ik niet bijzonder, hoogstends 20 uur each gespeeld. Zou graag een vervolg op 4 of Bad company 2 willen zien!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 3 februari 2021 11:11
    @Zoidberg vervolg op 4 zou ik heel graag willen.
    Of een vietnam tijdperk of golf oorlog is ook prima.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • PSPfreaky

    • 3 februari 2021 11:19
    Ik hoop zelf op een feel van BF3. Dit was in mijn ogen toch een van de beste Battlefield games. De feel in BF4 vond ik zelf wat minder.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • rohirrimdwarf

    • 3 februari 2021 14:03
    @PSPfreaky ben ik met je eens. De mortieren vond ik zelf persoonlijk wat minder.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aquemini

    • 3 februari 2021 13:06
    Wat het ook wordt, ik geniet nog af en toe enorm van BF4! Dus ook al wordt dit weer flop, dan blijven we die af en toe spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 3 februari 2021 20:53
    @Aquemini Dikke kans dat DICE flink op revanche aast… Denk dat het een behoorlijk gave BF gaat worden, maar we gaan het zien…