Battlefield 3 Premium 800 duizend keer verkocht, ook naar andere games | Gamer.nl

Battlefield 3 Premium 800 duizend keer verkocht, ook naar andere games | Gamer.nl

Dit is hoe goed de film Jurassic Park is. Zelfs als het wordt nagespeeld door koddige Lego-poppetjes die constant door belangrijke scènes heen zitten te grappen, denk je aan hoe knap de film zelf is gemaakt. Je ziet de camera omhoog gaan en voor het eerst komt er een (Lego-)dinosaurus in beeld, en weer krijg je kippenvel. De kenmerkende muziek plukt aan je gevoelige snaar, de heerlijke oneliners werken op je lachspieren en de T-Rex is zelfs in Lego-vorm angstaanjagend.

Met Premium betalen consumenten eenmalig vijftig euro en ontvangen daarvoor alle reeds verschenen en aankomende uitbreidingen voor de betreffende game, evenals andere in-game extra's. De dienst toont veel overeenkomsten met Elite voor de Call of Duty-serie.

"Wij hebben al abonnementsdiensten binnen andere genres gelanceerd", vertelt Gibeau. "We hadden EA Sports-abonnementen voordat Elite uitkwam, dus het toevoegen van (Premium aan Battlefield 3) is geen reactie. Het is iets waar we altijd al over hebben gedacht en waar we naar hebben gekeken. We hadden het nog niet af bij de lancering en het duurde even om het voor te bereiden."

Dat gezegd hebbende, (Activision) heeft iets heel innovatiefs gedaan en als je concurrent iets innovatiefs doet en je denkt dat het van toepa ing is op wat jij kunt doen, dan kan het geen kwaad om dat ook te doen. Dit is een industrie waarin mensen elkaar steeds proberen af te troeven en als iemand innoveert, doe je het net zo goed of beter."


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou