Nieuws
Battlefield 2042

Battlefield 2042 ontvangt voortaan één nieuwe map per seizoen

Blijkt uit een update

Geschreven door Kamal van de Pol op
Battlefield 2042 krijgt per seizoensupdate maar één nieuwe map. Dat blijkt uit een update van de website de game.

In een nieuwe versie van de website staat geschreven dat ieder seizoen één nieuwe map introduceert met bijbehorende uitdagingen. In eerdere posts refereerde ontwikkelaar Dice nog naar meerdere locaties tijdens de vier seizoenen van de game.

In augustus sprak de ontwikkelaar al van minder nieuwe content in toekomstige updates, zodat ze zich meer konden focussen op de kwaliteit van de nieuwe content. Seizoen drie van Battlefield 2042 heeft nog geen releasedatum, maar we weten wel dat het onder andere de terugkeer van het klassensysteem bevat uit oudere Battlefield-games.

Het eerste seizoen van Battlefield 2042 ging gepaard met de introductie van de map Exposure, die zich in Canada afspeelt. Het tweede seizoen begon in augustus en bracht de nieuwe map Stranded met zich mee. 

Dit artikel delen:

Lees meer

Halo Infinite-update maakt Forge- en co -op- modus beschikbaar Nintendo verhoogt Switch-prijzen niet
12

Reacties op: Battlefield 2042 ontvangt voortaan één nieuwe map per seizoen

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    archangel1110

    • 9 november 2022 15:45
    Tja… Wat zullen we hier op zeggen? :')

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    geeMc

    • 9 november 2022 15:57
    @archangel1110 joepie de poepie?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xXDannyNLXx

    • 9 november 2022 19:07
    wordt het nog gespeeld of kan ik beter cod mw2 kopen? en beetje leuke dualsense besturing met beide games?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ronnyp

    • 9 november 2022 20:09
    @xXDannyNLXx koop aub call of duty. Ik had battlefield gekocht en na 2 avonden spelen meteen spijt van wat een slechte game. En als ik zie dat we 1 map per seizoen krijgen dan is die game ten doden veroordeeld.

    En niemand speelt die game nog, er was een tijd terug een nieuwe modus en ik heb 15 min gewacht en toen hadden we 3 van de 16 spelers xd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Tofiasco

    • 9 november 2022 20:28
    Ik had altijd een lichte voorkeur voor Battlefield. Maar moet eerlijk zeggen al weken niet meer gespeeld. Dat zegt ook wel iets!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Keesje_NLNL

    • 10 november 2022 00:07
    Ik vond de 3 mappen per seizoen al bar weinig maar dit slaat echt alles. Ooit was ik groot Bf-fan, maar na Bf1 is het alleen maar omlaag gegaan met de fun.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • lennisdubbers

    • 10 november 2022 09:15
    Ik realliseerde me hoe slecht bf2042 was nadat ik de nieuwe cod speelde. Eigenlijk onvoorstelbaar hoe ze het bij dice hebbeb laten liggen.

    Bf1 schijnt nog wel behoorlijk veel spelers te hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    chefry

    • 10 november 2022 11:54
    Kan iemand mij helpen met uitleggen waarom online spellen tegenwoordig in seizoenen is? Wat is daar de toegevoegde waarde van?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Gertjun

    • 10 november 2022 16:04
    @chefry Geld, vooral geld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    chefry

    • 10 november 2022 17:49
    @Gertjun

    Dus het spel is dan niet compleet?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Gertjun

    • 11 november 2022 08:49
    @chefry Wanneer is een spel compleet? Zou je je kunnen afvragen bij multiplayer games. Ik bedoel juist dat bij dit soort games er een continue stroom aan (semi-)content nodig is om nog spelers nog meer geld uit te laten geven. Breng een game van 60 euro uit en doe 4x per jaar een battlepass van een tientje, en je game brengt ineens 100 euro op, terwijl dat tientje een schijntje lijkt 1x in de 3 maanden. Tel uit je winst, en dat is precies wat aandeelhouders doen, en juist die aandeelhouders hebben veel te veel macht in handen tegenwoordig. Daar ook de reden dat veel games tegenwoordig in een staat uit worden gebracht die abominabel te noemen is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    chefry

    • 11 november 2022 10:16
    @Gertjun
    Bedankt voor de uitleg!