Nieuws
Battlefield 1

Battlefield 1 dit weekend gratis speelbaar op Xbox One

Ook korting in de Xbox Store

Geschreven door Lucas May op
Xbox Live Gold-leden kunnen Battlefield 1 dit weekend gratis spelen dankzij de Free Play Days van Microsoft.

Het evenement loopt van vrijdag 22 tot en met zondag 24 september en stelt Gold-leden in staat om Battlefield 1 te downloaden via het dashboard op Xbox One of uit de Xbox Store.

Zoals gebruikelijk bij gratis weekenden als deze wordt gemaakte progressie meegenomen naar de volledige versie indien spelers besluiten deze aan te schaffen.

Tot 30 september loopt tevens het Revolution Battlefest, waarbij spelers op Xbox One, PS4 en pc ook de dlc-pakketten They Shall Not Pass en In the Name of the Tsar, inclusief alle maps, modi en wapens, kunnen uitproberen.

De Revolution Edition van Battlefield 1, inclusief Premium Pass, is tot 25 augustus met 40% korting te koop. De shooter kost tot die tijd 41,99 euro in plaats van 59,99 euro.

Dit artikel delen:

Lees meer

Overwatch is ditweekend gratis uit te proberen NNO speelt games
14

Reacties op: Battlefield 1 dit weekend gratis speelbaar op Xbox One

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • kleinekoosjer

    • 19 september 2017 17:59
    Kan iemand mij hier antwoord op geven? Ik ben even de draad kwijt met alle dlc's van deze game..
    Ik heb de Deluxe Edition. .
    Welke DLC brengen de nodige Singple Player missies met zich mee?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Master Lucky

    • 19 september 2017 18:15
    @kleinekoosjer Het antwoord is heel simpel: geen enkele dlc. De dlc van BF1 bestaat enkel uit nieuwe multiplayermappen, wapens en voertuigen.

    Bovendien heb je bij de Deluxe Edition nog geen Premium (season pass) die toegang geeft tot de dlc (dit soort events uitgesloten).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • jewoenboy

    • 19 september 2017 18:26
    Als je alle dlc wilt, weet dat deze A. Multiplayer only zijn. en B. voor nieuwe spelers, haal de Revolution editie. Deze bevat de base game, Season pass en day-1 dlc.

    Ook als upgrade is de Revolution editie goedkoper dan de season pass zelf*.

    *Bij resellers.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clandestine666

    • 19 september 2017 19:43
    @master-lucky Vergeet de nieuwe modus niet, elke mappack heeft ook een nieuw type multiplayer game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • J-Beckers

    • 20 september 2017 09:15
    @clandestine666 En zowat elke maand een nieuwe map of modus extra erbij tot aan de volgende DLC!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • kleinekoosjer

    • 22 september 2017 16:02
    @ All: Thanks gasten! Ik was er al een beetje bang voor. Nu bevestigd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 22 september 2017 15:13
    Alweer een gratis weekend voor een game. Goed bezig ms. Jammer dat ik heel het weekend weg ben :(

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 22 september 2017 15:24
    @-it-
    En dan nog de keuze tussen Overwatch en BF1. Moeilijk moeilijk haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 22 september 2017 16:12
    @timtim96
    Depth is ook gratis dit weekend. Fantastische game om met vrienden te spelen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 22 september 2017 19:40
    @sander999
    Kijk dat is een leuke tip! Zal m even checken

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Nocturnal

    • 22 september 2017 16:38
    Toppie meteen even downloaden!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bokahara

    • 22 september 2017 17:28
    @nocturnal ik kan het zeker aanraden. het is niks vergeleken met verdun. er zijn zoveel meer mogelijkheden qua wapens.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Nocturnal

    • 23 september 2017 09:20
    @bokahara Geweldige game veel variatie ook idd ik zit goed dit weekend 👍

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bokahara

    • 24 september 2017 08:49
    @nocturnal waarom alleen dit weekend? koop het spel now!!