Nieuws

Dlc voor Rise of the Tomb Raider aangekondigd

Maakt deel uit van eerste Rise of the Tomb Raider uitbreiding

Geschreven door Aida . op

In een nieuwe trailer voor Rise of the Tomb Raider is tegenstander Baba Yaga voor het eerst te zien. Baba Yaga vormt de kern van de eerste Rise of the Tomb Raider uitbreiding. 

De nieuwe trailer van Baba Yaga werd niet tijdens de show van the Game Awards getoond, maar tijdens de pre-show. Nieuws van de eerste dlc kwam in oktober van dit jaar naar buiten. Deze nieuwe dlc voegt een nieuwe tombe toe waarin een eeuwenoud monster zich verschuilt.

Rise of the Tomb Raider is beschikbaar voor Xbox One en Xbox 360. Het spel komt begin 2016 uit voor pc en eind 2016 voor PlayStation 4. 

Bron: YouTube

Dit artikel delen:

Lees meer

Shadow Complex Remastered nu gratis op pc, volgend jaar op PS4 en XOne Jagen en dieren temmen in Far Cry Primal gameplay
11

Reacties op: Dlc voor Rise of the Tomb Raider aangekondigd

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • ShadowX

    • 4 december 2015 14:06
    Deze DLC wordt een instant buy, Rise of the Tomb Raider was een zeer vette TR game waar ik me menig uurtjes mee vermaakt heb.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grohe

    • 4 december 2015 20:45
    Goed verhaal. Lekker kort.

    Ik kan er nog niet echt warm van lopen. Heb TR 2013 ook pas veel later gekocht (of zelfs gratis gekregen). Datzelfde lot staat TR 2015 te wachten in huize Grohe.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 4 december 2015 20:50
    Goed verhaal. Lekker kort.

    Ik kan er nog niet echt warm van lopen. Heb TR 2013 ook pas veel later gekocht (of zelfs gratis gekregen). Datzelfde lot staat TR 2015 te wachten in huize Grohe.

    Wie ben jij ?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grohe

    • 4 december 2015 20:57
    De toekomst.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 4 december 2015 22:12
    De toekomst.

    Elke keer reageer je maar ik reageer nooit terug, volgens mij heb jij geen benul wat negeren betreft, mijn advies zoek hulp.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grohe

    • 5 december 2015 02:46
    De toekomst.

    Elke keer reageer je maar ik reageer nooit terug, volgens mij heb jij geen benul wat negeren betreft, mijn advies zoek hulp.
    Je reageert"nooit" terug…lol de ironie.

    Maarja, ik ben hier voor de games niet voor kinderachtige woordentwisten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 5 december 2015 09:56
    De toekomst.

    Elke keer reageer je maar ik reageer nooit terug, volgens mij heb jij geen benul wat negeren betreft, mijn advies zoek hulp.
    Je reageert"nooit" terug…lol de ironie.

    Maarja, ik ben hier voor de games niet voor kinderachtige woordentwisten.

    Wie ben jij???

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 5 december 2015 09:57
    De toekomst.

    Elke keer reageer je maar ik reageer nooit terug, volgens mij heb jij geen benul wat negeren betreft, mijn advies zoek hulp.
    Je reageert"nooit" terug…lol de ironie.

    Maarja, ik ben hier voor de games niet voor kinderachtige woordentwisten.

    Klopt ik reageer al weken niet meer op je maar ik vind het zo rot voor je dat je geen reacties terug krijgt van me dus me vraag weer is ….. Wie ben jij???.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grohe

    • 5 december 2015 10:07
    De toekomst.


    Elke keer reageer je maar ik reageer nooit terug, volgens mij heb jij geen benul wat negeren betreft, mijn advies zoek hulp.
    Je reageert"nooit" terug…lol de ironie.

    Maarja, ik ben hier voor de games niet voor kinderachtige woordentwisten.

    Klopt ik reageer al weken niet meer op je maar ik vind het zo rot voor je dat je geen reacties terug krijgt van me dus me vraag weer is ….. Wie ben jij???.

    Aan dit soort spelletjes doe ik niet mee. Als je echt iets zinnigs te zeggen hebt ipv te beledigen hoor ik het wel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Razgriz

    • 5 december 2015 13:24
    De toekomst.

    Het heden, het verleden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Razgriz

    • 5 december 2015 13:24
    Gelukkig werkt alles uitstekend.