Fans van het betere beuk, rag en sleur werk vonden in FlatOut 2 een ideale titel. De racegame legde het accent een beetje á la Burnout op het van de weg af rammen van je tegenstander, maar voegde als speciale eigenschap een geavanceerd physics systeem aan toe. Zo kon je alle objecten op het parcours omver rijden en lagen de vernielde hekken, tonnen en andere ongein het volgende rondje nog precies op de plek waar je een ravage had aangericht.
FlatOut: Ultimate Carnage brengt de gameplay van FlatOut 2 opnieuw tot leven op de Xbox 360. De game is van de grond af opnieuw ontworpen met alle extra (grafische) capaciteiten van de Xbox 360 in het achterhoofd. Zo zijn er 8000 in plaats van 5000 dynamische objecten op en rond de weg te vinden en race je niet meer tegen 8, maar tegen 12 tegenstanders. De game komt al in juni uit en bevat een uitgebreide Xbox Live ondersteuning. Bekijk de gamepage voor een reeks nieuwe screenshots van de game.
Reacties op: Autogekletter op screenshots FlatOut: Ultimate Carnage
Gamer24
m0j0NL
nVidioot
Gamer24
tehpwn4g3
tehpwn4g3
tehpwn4g3
[CyW]-=BigBear=-
fant
ik vond die game erg leuk voor een maandje!
maarja, Trackmania was veel beter…
En Flatout 1&2 waren ook vet!
Wise_Man
Saai?! Hoe durf je dat te zeggen! :@
Ik weet niet hoe Crash Day is maar ik heb me met Flatout 1 en 2 erg lang en erg goed vermaakt. Vooral de destruction derby's vond ik vet.
Maar sowieso dat je alles kapot kunt racen… en heerlijk soms hoe je op het laatste moment de gene op nummer 1 tegen een muur knalt en zelf 1e word.
Wise_Man
Wise_Man
LUPUS
Nhid
Crashday was bedoelt als een soort 'Stunts 2', terwijl Flatout meer de opvolger van Destruction Derby was. Smaken verschillen, maar de carnage die je aan kan richten in Flatout is toch menig maal more satisfying dan die van Crashday.
anonymous
Rez
Krafty
is net zoiets als amsterdoomed met unreal vergelijken.
Wise_Man
Call of War
tehpwn4g3