Authenticiteit centraal in WW2-FPS Call of Duty | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Na de release van Medal of Honor: Allied A ault heeft een groot deel van het ontwikkelteam 2015 verlaten en zich geconcentreerd in de nieuwe ontwikkelfirma Infinity Ward. De eerste titel van deze ontwikkelaar zal onder de vlag van Activision uitgegeven worden onder de naam Call of Duty, waarover we eerder al wat wisten te melden maar vandaag is er dan ook het persbericht.Tevens heeft GameSpy een korte preview van het spel waarin te lezen is dat Call of Duty een zo realistisch mogelijk beeld van de oorlog hoopt te scheppen. Je zal als speler een klein onderdeel zijn van een groter geheel en dus niet met persoonlijke objectives opgezadeld worden maar deel uit maken van een groep soldaten. Soldiers will fight both solo and alongside each other during full-scale a aults, stealth mi ions, sabotage operations, tank battles and other types of mi ions that have become staples of the genre. Realism is also a major focus of the title, with historically accurate weapons and battles lifted directly out of the WWII history books. Emphasizing the joint efforts of different nations during WWII, the game will also feature three separate campaigns for the U.S., British and Ru ian forces, each with their own personality. The U.S. campaign should focus on straightforward power, British mi ions will often emphasize intelligence, and the Ru ian mi ions will rise and fall with the sheer numbers of their army.

Er zijn ook nog grootse plannen voor de toekomst van Call of Duty. Activision wil er namelijk een hele game-reeks aan koppelen waarin alle memorabele gevechten van de twintigste eeuw de revue zullen pa eren. De eerste Call of Duty zal zich echter op de Tweede Wereldoorlog concentreren en je zowel als Engelsen, Ru en en Amerikanen laten vechten. Infinity Ward hoopt het spel tegen het eind van dit jaar klaar te hebben.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou