Nieuws
Atomic Heart

Atomic Heart verschijnt op 21 februari

Game komt naar pc, PlayStation, Xbox en Game Pass

Geschreven door Michel Musters op
First-person actiegame Atomic Heart verschijnt op 21 februari 2023.

Dat hebben uitgever Focus Entertainment en ontwikkelaar Mundfish aangekondigd. Gisteren gingen er al geruchten over de releasedatum, maar inmiddels is hij bevestigd. De game komt uit op pc, PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en Xbox One. Op release komt het spel ook op Xbox Game Pass te staan.

Atomic Heart wordt ontwikkeld door de Russische studio Mundfish en werd in 2019 al aangekondigd. De game werd echter een aantal keer uitgesteld. Spelers verkennen in Atomic Heart een alternatief universum waarin de Sovjet-Unie nog bestaat en zich ontwikkelt in robottechnologie. Bijna elk gebouw in het land wordt bestuurd door robots. 

In een van de gebouwen beginnen robots een eigen wil te krijgen, en het is de missie van spelers om er achter te komen wat er aan de hand is. Men heeft zowel geweren als mêleewapens ter beschikking. De muziek van de game wordt geleverd door Mick Gordon, vooral bekend van Doom.

Dit artikel delen:

Lees meer

Eerste aflevering The Last of Us-serie staat vanaf 16 januari op HBO Max Elf nieuwe PlayStation VR2-games onthuld
25

Reacties op: Atomic Heart verschijnt op 21 februari

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    0M3G4

    • 2 november 2022 16:55
    21 februari*

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • TripleR40

    • 2 november 2022 17:00
    Ik skip deze game uit principe. Rusland mag van mij echt in de stront zakken

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 2 november 2022 17:04
    @TripleR40 dat mag, maar ik ga deze gewoon spelen, we moeten niet heel Rusland veroordelen door de acties van 1 man.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • TripleR40

    • 2 november 2022 17:08
    @hulstpower dat mag uiteraard ook, maar ik trek me handen van alles wat Russisch is af. En een game niet spelen heb ik er graag voor over.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Patrick Verbist

    • 2 november 2022 17:21
    @TripleR40 Ik hoop dat je het verstand hebt om te weten dat ook er in Rusland normale mensen leven zoals wij die niets willen te maken hebben met deze hele situatie en graag een gewoon leven zouden willen. Ik hoop ook dat je het verstand hebt om te weten dat we alleen die mensen straffen met al het geblokeer van import enzovoort. Als je een beetje het nieuws volgt weet je dat de rijken hier rijker van worden en de armen of de middenklasse armer. Stel je eens een beetje in de plaats van die 2de groep mensen. Je moet de games niet kopen maar heb op zijn minst het besef en de empathie om wat er gaande is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • TripleR40

    • 2 november 2022 17:24
    @Patrick Verbist dat kan allemaal wel zo zijn en al zullen die mensen niks met de oorlog te maken willen hebben als de game een succes wordt groeit het bedrijf en dus gaat er ook meer geld naar de overheid in Rusland. Dus ja dat is inderdaad zuur voor die mensen, maar ik ga hier niet aan bijdragen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 2 november 2022 18:04
    @TripleR40 Dus straf je de normale mensen voor Poetin. Die er niet tegen in kunnen gaan want dat je dan de bak in draait. Dus nee gewoon spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    gusanito

    • 2 november 2022 19:10
    @Snoop213 Dit dus. Waarom de normale man straffen voor het regime van een dictator? Erg kortzichtig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 3 november 2022 08:10
    @Patrick Verbist Het doel achter die sancties is dat de bevolking op een gegeven moment wel in opstand moet komen tegen Putin.
    De bevolking daar is alleen zo geindoctrineerd lijkt het dat ze daadwerkelijk geloven dat er nazis in Ukraine zitten.
    Ik ben het dus met TripleR40 eens in deze, deze game zal ik niet spelen.
    Zoals ik ook niet naar het WK in Qatar ga kijken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Patrick Verbist

    • 3 november 2022 09:42
    @Ziminar Ik weet waarom de sancties er zijn, maar dit gebeurd nooit omdat mensen het niet in zich hebben om zo samen te werken aan iets groots, ze gaan eerder goedkoper leven/eten om geld te besparen en hun levensstandaard verlagen dan samen bergen te verzetten. Dat wil niet zeggen dat die mensen dan maar in de steek gelaten hoeven te worden. Het feit blijft dat die onschuldige mensen hier niets mee te maken hebben. En door niets te kopen maken we het toch gewoon erger ipv beter.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 3 november 2022 10:25
    @Patrick Verbist ze hebben hier zeker wel wat mee te maken. Ze hebben er geen schuld aan wellicht, maar dat wil niet zeggen dat ze er niets aan kunnen doen.
    Of het de juiste manier, de sancties, weet ik niet maar het is in ieder geval beter dan een wereldoorlog zou ik zeggen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Patrick Verbist

    • 4 november 2022 10:41
    @Ziminar Ik geloof niet dat de gewone mens het in zich heeft om een gezamelijke macht te vormen die ervoor zorgt dat ze er iets aan kunnen doen en alleen gaat het zeker niet lukken. Laten we hopen dat het wel zo is maar ik heb er geen vertrouwen in. Er is een reden dat er dictatuur ontstaan in de wereld, als mensen zo samen zouden hangen zou dat ook niet gebeuren. Ik denk ook dat de sancties voor meer problemen zorgen ipv minder. Als er al een wereldoorlog komt is het wel omdat bepaalde mensen hun zin niet krijgen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TiRamySu

    • 2 november 2022 18:06
    @TripleR40 wist niet dat het uit Rusland kwam. Jammer. Skip em ook. Volk moet in opstand komen tegen het kremlin.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    obi-twan kenobi

    • 2 november 2022 18:41
    @TripleR40 dan ook geen games meer uit de USA spelen. Die hebben ook oorlogen gestart en flink wat burgerslachtoffers op hun geweten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 2 november 2022 18:53
    @obi-twan kenobi Of Duitsland of Nederland of vele andere landen.
    We willen graag snel vergeten wat in het verleden niet deugde.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • TripleR40

    • 3 november 2022 00:33
    @xeros toen was ik nog niet geboren en iedereen verdiend tweede kansen. Maar de oorlog in Rusland is NU aan de gang en als ik kan bijdragen dat een land niet financieel beter wordt en dus eigenlijk hun positie in de oorlog versterkt doe ik dit graag. En ja als de goede mensen daar onder moeten lijden dan moet dat maar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Patrick Verbist

    • 3 november 2022 09:45
    @TripleR40 Die eerste en vooral laatste zin is duidelijk een reactie van een leeghoofd. Sorry but not sorry!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • TripleR40

    • 3 november 2022 10:05
    @Patrick Verbist ik 2 zinnen jij had daar het hele stuk voor nodig

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Patrick Verbist

    • 4 november 2022 11:05
    @TripleR40 Wat ik zei heeft meer onderbouw en staat volledig naast jouw mening dus je vergelijking slaat op niets. Ik heb genoeg tijd aan jou gespendeert en ben er dan ook volledig klaar mee. Nog een prettige dag verder.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • CilPhollins

    • 2 november 2022 22:36
    @obi-twan kenobi haha ja inderdaad. Stom gedrag dit hoor.