Nieuws
Persona 3 Portable

Atlus onthult prijs Persona 3 en 4 op moderne platformen

Daar worden onze bankrekeningen niet bang van

Geschreven door Jari Klapwijk op
Atlus heeft meerdere details gedeeld over de heruitgaven van Persona 3 Portable en Persona 4 Golden voor moderne platformen.

Beide titels gaan omgerekend twintig dollar kosten op Xbox, PlayStation, pc en Nintendo Switch (via Gematsu). Doorgaans wordt dat in Europa omgerekend naar twintig euro. Verder worden beide games voorzien van HD-graphics en kunnen spelers aan het begin van de games meteen een moeilijkheidsgraad kiezen. Voorheen was dat enkel mogelijk als spelers de campagne voor de tweede keer startten.

Tot slot is het mogelijk om progressie op elk moment op te slaan en wordt in Persona 4 een album toegevoegd. Daarmee kunnen spelers eerdere scenes terugkijken. Het is dan ook mogelijk om andere dialoogopties te kiezen.

Persona 3 en Persona 4 verschenen respectievelijk in 2006 en 2008 voor de PlayStation 2 en zouden later opnieuw uitgegeven worden voor de PlayStation Portable. Persona 5 kwam in 2017 uit en kreeg in 2019 een heruitgave genaamd Persona 5 Royal. Die laatste game is sinds 21 oktober op Xbox en Switch verkrijgbaar.

Persona 3 Portable en Persona 4 Golden zijn vanaf 19 januari 2023 uit op PlayStation, Xbox en pc. Beide games zijn tevens direct met Xbox Game Pass te spelen. 

Dit artikel delen:

Lees meer

Update GTA Online brengt nieuw verhaal met zich mee Ingewijde noemt kort PCB en PCIe 5.0-voeding voor RTX 4060 Ti
9

Reacties op: Atlus onthult prijs Persona 3 en 4 op moderne platformen

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Lavalera

    • 14 december 2022 16:07
    Ik heb beiden nog nooit gespeeld. Ik heb wel onlangs P5R op gamepass gespeeld en die vond ik echt super goed. Ik hoop dat P3 en P4G net zo goed zijn als P5R zijn. Ik heb straks in 2023 genoeg te spelen zo :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Heer Mida

    • 14 december 2022 16:28
    @Lavalera P4G is al een paar jaar te spelen op PC. Voor wat het is, is het goed.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lavalera

    • 15 december 2022 08:47
    @Heer Mida Ik weet het. Ik game alleen praktisch nooit meer op pc. Sinds deze generatie game ik volledig op consoles. En sinds ik pas sinds een 1 1/2 jaar echt jrpgs ben gaan spelen kom ik er nu ook pas aan toe. Hoop dat het me inderdaad bevalt :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • DeRaadSlager

    • 15 december 2022 15:07
    @Heer Mida En als je het moet vergelijken met Persona 5?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    El hunterr

    • 14 december 2022 17:33
    @Lavalera
    P4G is een geweldige game. Weet zeker dat je deze wel leuk gaat vinden !

    P3P is een ander verhaal…. de game is uitstekend begrijp me niet verkeerd. Het rondlopen in de stad en alles verkennen is vervangen door menu met plaatjes. Blijft een PSP game :(

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lavalera

    • 15 december 2022 08:49
    @El hunterr Ja precies het is toch altijd wat lastiger met oude games. Maar zo heb ik FFVII dit jaar ook voor het eerst gespeeld en die game is ook al 25 jaar oud. Als ik het met de juiste mindset bekijk kom ik er wel goed door heen denk ik :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mr.Happy

    • 14 december 2022 18:25
    @Lavalera P4 is de PS Vita port van een PS2-game, P3 is de PSP-port van een PS2-game.

    Hou daar rekening mee als je ze vergelijkt met P5 want waar de verhalen van de oude games goed zijn, is het allemaal iets minder blits.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lavalera

    • 15 december 2022 08:51
    @Mr.Happy Ik weet het :) Dat is toch altijd zo met remasters/heruitgaves van spellen. Je moet proberen ze meer in de tijdgeest van die tijd te bekjken. Ik heb ook bijv ffVII dit jaar voor het eerst gespeeld en als je er rekening mee houdt dat het 25 jaar oud is dan kijk je wel door de graphics heen en dat het niet helemaal modern aanvoelt. Het is wel zeker iets om rekening mee te houden als je speelt dat het niet zo gepolijst is als moderne games. Maar als je dat doet kan je er wel van genieten

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Saria282

    • 14 december 2022 21:42
    Heb beide gespeeld en vond het mooie games. Maar ik zal altijd aanraden om op makkelijk te beginnen. Bij een new game krijg je lijst met monsters die je hebt gemaakt mee wat je een voordeel kan geven. En de kans om alle sociale links te vervullen.