Nieuws

Assassin's Creed Valhalla volgend weekend gratis speelbaar

Vlak na update 1.5

Geschreven door Jacco Peek op
Assassin's Creed Valhalla is volgend weekend gratis speelbaar. Dat laat Ubisoft weten op Twitter.

De game is van donderdag 24 februari tot en met maandag 28 februari gratis speelbaar, na het verschijnen van update 1.5 op 22 februari. Wat de update inhoudt is nog niet bekend.

Op 10 maart verschijnt vervolgens de Dawn of Ragnarok-uitbreiding van de game. Dawn of Ragnarok zet spelers in de schoenen van Odin, die een conflict in de nieuwe regio Svartalfheim poogt op te lossen, en introduceert enkele nieuwe gameplaymechanieken.

Volgens bronnen van Bloomberg verschijnt volgend jaar een spin-offgame met het personage Basim in de hoofdrol. De game zou zijn begonnen als uitbreiding voor Assassin's Creed Valhalla. 

Dit artikel delen:

Lees meer

Hoofdredacteur Lucas geeft het stokje over Walton Goggins eerste hoofdrolspeler Fallout-serie
15

Reacties op: Assassin's Creed Valhalla volgend weekend gratis speelbaar

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    gamerlezer

    • 19 februari 2022 09:15
    Ik heb valhalla op mn pc staan, ben daar ook een beetje mee begonnen maar op de een of andere manier zie ik er als een berg tegenop om hem af te maken..misschien omdat ik graag 100% speel of wat dan ook.. herkennen meer medegamers dat?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jumpman

    • 19 februari 2022 09:30
    @gamerlezer nogal :). Al heb ik dat niet bij elke game maar wil toch het maximale er uit halen en vaak al in de eerste play trough.

    Nu kan ik niks over Valhalla zeggen wat ben na A C 3 gestopt omdat alles op elkaar begon te lijken en het gaf geen voldoening meer om alles te halen in de game.

    Ik probeer dan ook me voortaan meer te focussen op het verhaal en het uitspelen dan alles moedwillig 100% halen. Heb dat ook met die trophy’s, hiervoor ga ik me ook niet meer in alle bochten wringen ze compleet te maken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    gamerlezer

    • 19 februari 2022 09:39
    @Jumpman ja, probleem is dan. Je gaat naar je objective, kijkt op de kaart en ziet ow dat kistje, of cave/dungeon/challenge is wel op de route of dichtbij ik pak em wel mee. heb je dat gedaan, kijkt weer op de kaart en yep raad het al op weg naar de volgende. Vervolgens uiteindelijk maar 1 of 2 echte missies verder. Zo ben ik als casual een jaar bezig. Mijn probleem, weet het.. kan het niet helpen :) maar de zin om door te gaan word met elke sessie minder.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jumpman

    • 19 februari 2022 09:51
    @gamerlezer ja idd. Begin van de avond neem ik me voor een stuk story weg te hakken en uiteindelijk 12 sidequests verder nog geen story gedaan XD. Ik bepaalde games kan ik dat best hebben zoals skyrim of Final fantasy 14 maar in Final fantasy 15 dan weer totaal niet. Heb er ook geen logica in zitten vrees ik

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoofyZ3

    • 19 februari 2022 10:16
    @gamerlezer het is teveel en teveel herhaling, daar wordt je gewoon moe van als je nog andere spellen speelt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 19 februari 2022 13:15
    @gamerlezer elke game waar ik aan begin neem ik mezelf voor dat ik hem 100% ga spelen. Maar tegenwoordig betekent dat 100+ uur aan speeltijd en die tijd heb ik gewoon niet en wil ik er ook niet in steken.
    Bij veel AC games, maar ook andere games, voelt het op een gegeven moment als werken. En dan rush ik door de game om hem uit te spelen en ben ik er klaar mee.
    Dat ligt niet per se aan de games, maar daarom hoeven die games van mij helemaal niet zo lang of de werelden niet zo groot.
    Maak de werelden kleiner en stop hem vol met echt interessante dingen om te doen, dat zou voor mij beter werken en dan hoeven de uitgevers ook geen gekke dingen als nft te verzinnen om de hoge ontwikkelkosten eruit te halen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 19 februari 2022 09:40
    Gratis speelbaar op welke systemen?
    Wellicht handig om dat er even bij te vermelden

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 19 februari 2022 12:03
    @Messtranor

    Zo te zien op alle platforms

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 19 februari 2022 10:38
    Nice. Voor iedereen die de game nog niet heeft gespeeld een dikke aanrader, want het is een top game ( en ook nog eens een geweldige Assassin's Creed game)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    slayer1slayer

    • 19 februari 2022 19:36
    @coola Dan ga ik voor het eerst in mijn lange gamecarriere is een AC proberen. Het trok mij nooit zo erg.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Real13

    • 20 februari 2022 11:48
    @slayer1slayer Als de originele AC stijl je nooit getrokken heeft zijn de rpgs idd meer voor jou misschien. Als je geen van de 3 hebt gespeeld raad ik Origins of Odyssey aan boven Valhalla. Worden door de community toch grotendeels gezien als de betere games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoofyZ3

    • 20 februari 2022 18:58
    @Real13 origins vond ik de beste. Piramides passen gewoon bij ac en de misterie

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 19 februari 2022 13:19
    Zou die spin off game dat de uitbreiding zijn die ze gepromoveerd hebben tot volwaardige game omdat ze anders niet genoeg titels hadden dit jaar?
    Zou weer een echte stealth game worden begreep ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bigds9fan

    • 19 februari 2022 21:18
    @Ziminar Eerst zien dan geloven want met Valhalla deden ze ook beloftes die ze niet waar maakten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 19 februari 2022 14:00
    Al gespeeld ik vond het te eentonig.