Assassin’s Creed Valhalla werd onlangs door Ubisoft aangekondigd en vorige week werden de eerste beelden van de game op de Xbox Series X getoond. Op hoeveel frames de game draait op de Xbox Series X was nog onduidelijk. In een statement tegenover Eurogamer Portugal, zegt Ubisoft dat de huidige schatting is dat Valhalla draait op minimaal 30 fps op de nieuwe console van Microsoft.
"Momenteel kunnen we garanderen dat Assassin's Creed Valhalla op minimaal 30 fps zal draaien", zegt de uitgever. "Assassin's Creed Valhalla profiteert van snellere laadtijden, waardoor spelers zich zonder wrijving kunnen onderdompelen in de geschiedenis van de wereld. Ten slotte profiteert Assassin's Creed Valhalla van verbeterde graphics die mogelijk zijn gemaakt door de Xbox Series X, en we kunnen niet wachten om te laten zien hoe de prachtige wereld die we creëren in een verbluffende 4K-resolutie eruitziet”.
Dit is de huidige schatting van Ubisoft op het moment. Het kan zijn dat de frame rate in de loop van de ontwikkeling hoger gaat uitvallen. Assassin’s Creed Valhalla moet dit najaar uitkomen op verschillende platformen. Een exacte releasedatum is nog niet bekend.
Lees hier Eriks column over de aankondiging van de nieuwe Assassin's Creed-game.

Reacties op: Assassin’s Creed Valhalla draait in 4K 30 fps op Series X
TommyVercetti
Derper
En dat DIT bewijst dat de nieuwe consoles geen 4k@60fps trekken is onzin. Ze zijn NU nog niet zover. Wacht nog even een jaar of 7. Kijk naar wat de ps4 aan het einde nog wist te doen met een game als RDR2. Dat had niemand verwacht 8 jaar geleden.
darkmanwls
-it-
MelvinChowder
MelvinChowder
Thanks voor je uitleg.
TommyVercetti
De XSX kan zeker hun 1st party games in 4k@60fps met raytracing draaien en waarschijnlijk gaan we zo ook de eerste 3rd party titel met raytracing zien.
fonsrutte
TommyVercetti
TommyVercetti
TommyVercetti
darkmanwls
Het beste wat iemand er van kan zeggen is dat we t allemaal gewoon zullen moeten gaan zien.
TommyVercetti
De XSX kan zeker hun 1st party games in 4k@60fps met raytracing draaien en waarschijnlijk gaan we zo ook de eerste 3rd party titel met raytracing zien.
TommyVercetti
https://www.windowscentral.com/here-are-xbox-series-x-game-frame-rates-and-resolutions-we-know-so-far
fonsrutte
Van Ubisoft weten we inmiddels dat het een luie ontwikkelaar is, kopieren van maps, dezelfde systemen gebruiker in meerdere IP's. Voor de opmerking van TommyVercetti zijn meer aanwijzingen dat wat jij beweert.
TommyVercetti
TommyVercetti
TommyVercetti
👍🏼
SuperDre
TommyVercetti