Nieuws
Assassin's Creed Valhalla

Assassin's Creed Valhalla-bestanden wijzen op Muspelheim-uitbreiding

Inclusief Surtur?

Geschreven door Cody Dakota op
Assassin's Creed Valhalla-bestanden lijken te wijzen op de mogelijke toevoeging van het mythische rijk Muspelheim.

Het bestaan van deze bestanden werd opgemerkt door de bekende Assassin's Creed-lekker J0nathan. Volgens de insider is de kans groot dat het mythische rijk van Muspelheim voorkomt in de volgende uitbreiding van de game.

Volgens de Noorse mythologie, is Muspelheim de thuisbasis van de vuurreus Surtur. Deze reus, die ook voorkomt in de Marvel-film Thor Ragnarok, bewaakt de toegang tot Muspelheim met het vlammende zwaard van Surtalogi. Vooralsnog kunnen spelers enkel de werelden van Jotunheim en Asgard bezoeken in Assassin's Creed Valhalla.

Eerder gaf dezelfde dataminer al aan dat er mogelijk een derde dlc onderweg was naar de game, maar lijkt hij ook de inhoud te hebben ontdekt. Ubisoft heeft het bestaan van een derde uitbreiding voor Assassin's Creed Valhalla vooralsnog niet bevestigd

Dit artikel delen:

Lees meer

Square Enix, Sega, Bandai Namco en meer aanwezig op E3 2021 Ryo Sakazaki en Robert Garcia voor The King of Fighters 15 onthuld
22

Reacties op: Assassin's Creed Valhalla-bestanden wijzen op Muspelheim-uitbreiding

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    coola

    • 6 mei 2021 18:57
    Zou wel erg awesome zijn.

    Sowieso hoop ik volgende week terug te keren naar de wereld van AC valhalla. Ik mis die levendige en sfeervolle wereld echt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Vriess

    • 6 mei 2021 20:41
    @coola
    Heb je Origins and Odyssey gespeeld? Beiden vond ik kwa wereldbouw en sfeer veel mooier en beter dan Valhalla.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 6 mei 2021 21:17
    @Vriess jij bent nieuw hier vermoed ik?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mrmonkey

    • 6 mei 2021 23:56
    @Ziminar Hahaha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 7 mei 2021 08:08
    @Ziminar laat die man lekker blij zijn met zijn AC als hij daar nou echt plezier uithaalt is het toch goed. Het is mijn game ook niet en voor de eye candy hoef je het ook niet te spelen. Weet je wat wel helemaal geweldig is Sony 😂😂😂

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 7 mei 2021 08:23
    @Roy36NL
    Nee, want behalve dat coola een irritante, kinderachtige fanboy is, is het ook een racist. Hij heeft uitspraken gedaan waar een ieder ander een levenslange ban voor krijgt maar hij is zulke goede vriendjes met een paar mensen van de crew dat zijn ban na een jaar werd terug gedraaid (een unicum voor GNL, dat is voor geen enkele andere bezoeker ooit gebeurd). Het is zelfs zo erg dat hij een Switch heeft 'gewonnen' op inside.gamer.nl, zo diep zit hij met zijn elleboog erin bij de crew.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • GekkeHenkie

    • 7 mei 2021 10:50
    @The_Stifmeister coola zorgt er in z'n eentje voor dat de geloofwaardigheid van deze site flink afneemt. Hij voegt niks toe aan discussie behalve ergenis en ellende

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Agent 4125

    • 7 mei 2021 22:26
    @The_Stifmeister Bijzonder ook dat de redactie altijd hypercorrect is als het gaat om het opkomen voor alle minderheden die je maar kunt verzinnen (of de situatie daar nu om vraagt of niet) maar een racist rustig weer binnenlaat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 8 mei 2021 19:31
    Triest om te blijven hangen in het verleden. Ik heb een terechte straf gekregen maar ik heb die dan ook netjes uitgezeten. De ban die ik kreeg opgelegen was nooit een permanente.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Rexus

    • 7 mei 2021 11:35
    @Ziminar Goud.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Vriess

    • 7 mei 2021 14:59
    @Ziminar
    Nee, niet bepaald nieuw ;) Maar de laaste 7/8 jaar ben ik niet bepaald actief. Maar vertel, heb ik wat gemist of zo?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 7 mei 2021 17:09
    @Vriess als je vraagt aan Coola of hij een AC game gespeeld heeft dan heb je of alle AC artikelen overgeslagen of je bent nieuw

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Vriess

    • 25 mei 2021 18:06
    @Ziminar
    Klopt, ik heb alle AC artikelen overgeslagen (weinig online) en ik heb alleen AC: Origins en later gespeeld. Dus nee, zeker niet nieuw op GNL, maar ik ken (klaarblijkelijk) de trollen niet meer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 7 mei 2021 08:10
    @Vriess
    And here we go……

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • GekkeHenkie

    • 7 mei 2021 10:52
    @coola ik mis die tijd dat jij gebanned was voor je nutteloze en racistische uitspraken echt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 6 mei 2021 23:31
    Weer meer mythische onzin die niks met Assassin's Creed te maken heeft.

    Ben blij dat ik de game weggedaan heb.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Keesje_NLNL

    • 7 mei 2021 00:29
    Asgard vond ik veruit het minst van Valhalla, komen ze met nóg zo'n goedkoop trucje aanzetten..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 7 mei 2021 10:46
    @Keesje_NLNL Geeft ook goed aan hoe weinig inspiratie ze hebben voor het hoofdverhaal als ze met dit soort nodeloze onzin komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • GekkeHenkie

    • 7 mei 2021 10:56
    Ik denk dat AC zijn beste tijd heeft gehad. Zelfde gameplay in een nieuwe ip zou ik denk ik eerder kunnen waarderen dan nog een uitgemolken ac verhaal.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Michael-Raymond-Clayton

    • 7 mei 2021 14:41
    Nóg minder reden om de DLC aan te schaffen… Vond die mythische gebieden met afstand het minste onderdeel van de game. Wie wil daar nu méér van?!