Nieuws

Assassin's Creed Syndicate gratis op Epic Games Store

Ook Faeria komt gratis verkrijgbaar

Geschreven door Michel Musters op
Assassin's Creed Syndicate is vanaf donderdag een week lang gratis verkrijgbaar voor mensen met een Epic Games Store-account.

Syndicate kwam in 2016 uit - vlak voordat Ubisoft er voor koos om de Assassin's Creed-reeks flink op de schop te gooien en onder andere rpg-elementen aan de franchise toe te voegen. In het spel verkennen spelers Londen ten tijde van de Industriële Revolutie. Men bestuurt de tweeling Jacob en Evie Frye.

Daarnaast komt ook Faeria gratis verkrijgbaar. Deze fantasievolle mix tussen een virtuele kaartgame en een turn-based strategygame laat spelers zelf bepalen hoe het speelbord eruit komt te zien.

Beide games zijn vanaf donderdag 20 februari een week lang gratis beschikbaar via de Epic Games Store.

Dit artikel delen:

Lees meer

Atlus: Switch-gamers moeten blijven vragen om Persona 5 Free-to-play shooter Warface beschikbaar voor Switch
14

Reacties op: Assassin's Creed Syndicate gratis op Epic Games Store

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    MelvinChowder

    • 18 februari 2020 09:33
    Nooit aan deze Assassins Creed toegekomen, maar als het gratis is wil ik hem wel eens proberen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • window007

    • 18 februari 2020 09:37
    vraagje, is hij een week gratis speelbaar? of is hij een week gratis te claimen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 18 februari 2020 09:40
    @window007
    Een week gratis te claimen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MelvinChowder

    • 18 februari 2020 09:43
    @window007 Hij is gratis te claimen tot de 27e :) Als je snel bent kan je ook nog Kingdom come : Deliverance gratis krijgen op de Epic store.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 18 februari 2020 14:01
    @window007 Elke week zijn er 1 of 2 gratis games te claimen, en eenmaal in je library blijft die dus ook gratis in je library.. Geloof dat het 2 games zijn als er 1 een Mature rating heeft. Maar als je dus elke week had opgelet had je inmiddels een gratis libary bij EGS kunnen hebben van 70+ games (waarvan heel veel echt vette games).. Maargoed, vanaf nu goed op blijven letten ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 18 februari 2020 12:23
    Deze AC vond ik vanaf het begin al tegenvallen en na 2 missies al gestopt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 18 februari 2020 16:04
    @fonsrutte
    Met dit soort comments mis ik Coola altijd een beetje. Die had een heel betoog gehouden waarom je ongelijk zou hebben 😂

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 18 februari 2020 16:12
    @fonsrutte

    Een game beoordelen bij 2 missies… knap hoor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 18 februari 2020 16:22
    @DarkraverX
    Dat kan prima. Ik had hetzelfde met de eerste AC.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Blackdevil NL

    • 18 februari 2020 19:36
    @niqomipa de eerste vond ik ook niks.
    Syndicate vond ik wel leuk en ook uitgespeeld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TheChief

    • 19 februari 2020 09:18
    @niqomipa De eerste AC is echt een vreselijke game imo qua gameplay. That game did NOT age well.

    De repetitieve missies zijn echt dusdanig tergend dat ik halverwege de game er gewoon de brui aan gaf, iets wat ik echt zelden doe.

    Het verhaal is leuk gedaan maar de eigenlijke gameplay killt gewoon iedere interesse die ik had om het spel uit te spelen. Na het honderdste clunky swordfight heb je het wel gehad.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 18 februari 2020 18:03
    @DarkraverX dank je.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TheChief

    • 19 februari 2020 09:15
    @DarkraverX Gezien de tijd die het kost om een missie uit te spelen in AC, vanwege alle filler die erin gegooid wordt om de tijd te rekken, denk ik dat 2 missies meer dan voldoende is om een game als AC op inhoud te kunnen beoordelen.

    De verhaaltjes in de AC games zijn best leuk maar er zijn gewoon zoveel delen uitgebracht die qua gameplay nauwelijks verschilden. Pas bij Origins kwam er een wezenlijk verschil in de wijze waarop de game functioneert.

    Ik zal Syndicate zeker een kansje geven omdat London me aanspreekt als stad maar ik verwacht niet dat deze game me zal kunnen boeien ook al is ie gratis.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mr_joystick88

    • 19 februari 2020 14:48
    Deze game is zwaar underrated, het is een leuke game die lekker speelt en ook de fight mechanics zijn dik in orde! Ik heb heel veel plezier beleefd aan deze game.